Feber

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Mini fikk vaksinen går å nå tror jeg hun har feber. Hun ligger å sover i sengen sin, litt urolig og febervarm. Men bør jeg vekke henne å ta tempen?
 
Kanskje? Jeg hadde nok latt vær hvis ikke jeg følte den var så høy at jeg ville gi Paracet eller at han virket dårlig/lenge siden han spiste. Hva gjorde du? Gutten vår var over 38 i går på dagen etter vaksinene, virket ikke varm om natta:)
 
Hei jenter , hvilken vaksine er det? Lille gråter så mye for tiden:/ tror det er noe med tennene. Hun klør veldig mye og sikler en del:/ også skal hun ta noe vaksine hos hs på mandag, derfor lurte jeg litt på hva slags vaksine det er..
 
Hei jenter , hvilken vaksine er det? Lille gråter så mye for tiden:/ tror det er noe med tennene. Hun klør veldig mye og sikler en del:/ også skal hun ta noe vaksine hos hs på mandag, derfor lurte jeg litt på hva slags vaksine det er..
Difteri, tetanus, kikhoste, poliomyelitt og influensa

Pneumokokksykdom (lungebetennelse og hjernehinnebetennelse)

Og siste del av rotavirus vaksinen :) tre vaksiner altså

Min har ikke reagert noe på den utenom at han nesten ikke har bæsjet siden han tok den på mandag, men ser ikke ut til å plages av det :)
 
Difteri, tetanus, kikhoste, poliomyelitt og influensa

Pneumokokksykdom (lungebetennelse og hjernehinnebetennelse)

Og siste del av rotavirus vaksinen :) tre vaksiner altså

Min har ikke reagert noe på den utenom at han nesten ikke har bæsjet siden han tok den på mandag, men ser ikke ut til å plages av det :)
Takk for svar:))
 
Back
Topp