Feber

Tesa

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Lillegutt våkna nå 39,5 i feber, når kontakter man egentlig legen? Og hvor lenge kan dem små gå uten mat?
Han spiser litt.
Kan jo legge til at vi var på legevakten tidligere og crp var ikke forhøyet.

Kan være tenner? Om crp er normal. Hvordan er bleiene? :)
Har tenkt tanken:) han tisser gjør han:) skal kjøpe med indikator i dag så jeg får følt med ordentlig :) han bæsjer endel, og da er det ikke så lett og se hvor mye tiss:P

Jeg har fått hørt at det er skjelden at babyer under 4 mnd får noe særlig mer enn 38 i temp! Så jeg ville ringt! For å være sikker i hvert fall :)

Jeg har fått hørt at det er skjelden at babyer under 4 mnd får noe særlig mer enn 38 i temp! Så jeg ville ringt! For å være sikker i hvert fall :)
Okej, nå lå tempen på 39,5 og den har ikke lInger under 38,5 i dag, skal opp dit klokken 11, var visst 3 timer ventetid i dag:eek:

Okej, nå lå tempen på 39,5 og den har ikke lInger under 38,5 i dag, skal opp dit klokken 11, var visst 3 timer ventetid i dag:eek:
Åj!! Ja tror det har vært trøkk der nå hele påskeuka! Var der selv på søndag. Huff.. hvordan er allmenntilstanden da?

Du får oppdatere etterhvert! Håper dere slipper å vente når dere kommer opp dit da. God bedring!

Huff..! Stakkars liten. De slipper vel dere inn før hvis babyen din er veldig dårlig? Spørs på allmenntilstanden sannsynligvis.

Åj!! Ja tror det har vært trøkk der nå hele påskeuka! Var der selv på søndag. Huff.. hvordan er allmenntilstanden da?

Du får oppdatere etterhvert! Håper dere slipper å vente når dere kommer opp dit da. God bedring!
Ja tror det, var der i går å og da var det også 3 timer ventetid.
Åssen går det med din nå da? Blitt frisk?
Han er slap, sutrete og har skreket en del i dag, eneste som har roet han er og gå i dusjen. Og skal bare sitte på fanget
Jeg håper vi kommer rett inn omtrent;P men det er vel for mye og håpe på:p

Huff..! Stakkars liten. De slipper vel dere inn før hvis babyen din er veldig dårlig? Spørs på allmenntilstanden sannsynligvis.
Håper det går fort, nå har feberen heldigvis gått litt ned så nå er han bare slapp, ellers har han skreket mye i dag

Ja tror det, var der i går å og da var det også 3 timer ventetid.
Åssen går det med din nå da? Blitt frisk?
Han er slap, sutrete og har skreket en del i dag, eneste som har roet han er og gå i dusjen.
Jeg håper vi kommer rett inn omtrent;P men det er vel for mye og håpe på:P
Huffda:( Stakkar lille! Krysser fingrene for dere..

Mi er mye bedre, og er ferdig med kur idag. Men hun er fortsatt veldig skrikete når hun skal sove da.. vet ikke hva det kommer av.

Mi er mye bedre, og er ferdig med kur idag. Men hun er fortsatt veldig skrikete når hun skal sove da.. vet ikke hva det kommer av.
Takk:)
Så bra ho er bedre:) er ikke godt og vite hva dem vil i blant altså. Håpe det gir seg snart da:)

Vi dro aldri opp i går for han sovna i det vi skulle ut døra så ville ikke vekke han. Men han har bare en kraftig forkjølelse

Vi dro aldri opp i går for han sovna i det vi skulle ut døra så ville ikke vekke han. Men han har bare en kraftig forkjølelse
Har inntrykk av at mange er syke nå. Vet om ei som har en på 4 uker som også har influensa nå med feber osv..

Fortsatt god bedring!

Har inntrykk av at mange er syke nå. Vet om ei som har en på 4 uker som også har influensa nå med feber osv..

Fortsatt god bedring!
Takk:) han ble mye bedre i går kveld og det har fortsatt i dag så nå krysser vi fingrene for at han straks er frisk:D
Har også inntrykk av at det er veldig mange syke nå.
Usj 4 uker og influensa. Hørtes ikke bra ut:(

Takk:) han ble mye bedre i går kveld og det har fortsatt i dag så nå krysser vi fingrene for at han straks er frisk:D
Har også inntrykk av at det er veldig mange syke nå.
Usj 4 uker og influensa. Hørtes ikke bra ut:(
Ja, men det er jo bra da! Er ille når det står på sånn :(

Ja, de ble faktisk sendt inn til kalnes da hun hadde 38,3 i temp. Men ble sendt hjem dagen etterpå da, med beskjed om at det "bare" var influensa.

Ja, men det er jo bra da! Er ille når det står på sånn :(

Ja, de ble faktisk sendt inn til kalnes da hun hadde 38,3 i temp. Men ble sendt hjem dagen etterpå da, med beskjed om at det "bare" var influensa.
Veldig bra:) ja helt grusomt:( dem vet jo ikke hvorfor dem føler seg som dem gjør.
Dem ble det ja, kanskje ikke bare bare og ha influensa for en så liten:P men bra det bre var vanlig og ikke den svineinfluensaen da:)

Back
Topp