Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har bare til pannen.. Men kan ligge på litt, så har vel 37,7..Er det tatt under armen så skal du vel legge på 0,5? Og da er det vel bittelitt feber utifra normalen.
Jeg ligger på 36-36,5 ca.. Men jeg blir dårlig når temp nærmer seg 38 grader. Men er det når jeg føler meg dårlig og temp har økt at jeg har feber? Eller er det når temp stiger over 38?Når jeg har 38 så regner jeg d som feber, ligger til normalt mellom 35,5 og 36,5.
Vet du hva du ligger på til vanlig?
Jeg ligger på 36-36,5 ca.. Men jeg blir dårlig når temp nærmer seg 38 grader. Men er det når jeg føler meg dårlig og temp har økt at jeg har feber? Eller er det når temp stiger over 38?
Håper så inderlig at temp min ikke er farlig nå. Liker ikke legevakten her jeg bor..vil bare komme meg til morgen dagen, da har jeg time hos fastlegen.
Takk for nyttig infoMan er såkalt subfebril fra 37,5-37,9. Altså at man er i grenseland. Men for deg kan jo det være feber når du i utgangspunktet ligger lavere enn 37. Og da regner jeg med det er rektalt eller i øret, og ikke under armen. Ta deg et gram paracet og slapp av.![]()