feber...

theagullet

Andre møte med forumet
hei!
har vært på 3mnd kontroll idag med snuppa,og nå virker det som om hun har fått litt feber.38-38,4..noen andre som har hatt bebiser med feber og noen tips om hva jeg bør gjøre???...blir litt bekymra jeg:)

jeg tror nok det er relativt vanlig med litt feber etter vaksine. Gi henne ofte pupp (om du ammer), og pass på at hun ikke har det for varmt. Kanskje bare helsteppet over henne i stedet for dyna, og bare en body på? Kommer an på temperaturen ellers hos dere da.. God bedring. [:)]

takk for tips...godt å ha noen å spørre:) blei ikke tid til så mye prating hos helsesøster i dag,fikk bare en brosjyre,men det er ikke helt det samme å lese om det,som det er å få tips av noen som netopp har vært gjennom det samme...det eneste helsesøster sa var at jeg kunne gi henne en pille om feberen kom til 39,5, men synes det høres så mye ut jeg...er litt redd for feberkramper og sånt, men leste nettop at det var svært sjelden så små bebiser får det, så får bare ge henne ofte mat og håpe det går fort over:)også ken jeg jo være litt bekymra i mellomtiden...(hehe,trodde aldri jeg skulle bli så "hønemor",...men fort gjort)

Back
Topp