feber

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Ligger her med feber for tredje dag på rad. Har ellers hodepine, vond hals og tett nese. Befinner meg selvfølgelig i utlandet. Har tatt paracet, men det fungerer dårlig. Jeg bare lurer på når man bør ta kontakt med lege? Eller skal man bare la det bli bedre av seg selv? Vet liksom ikke hvordan jeg skal forholde meg til det nå som jeg er gravid...

Etter å ha sovet nesten hele dagem, målte jeg nettopp 37,5. Føler meg også noe bedre. Det er verst om morgenen og tidlig ettermiddag. Det er da jeg har følt meg verst. Jeg har ikke målt temperaturen før nå.

Oki. Jeg tror ikke det er skadelig for spiren uansett. Den skal klare seg gjennom en infeksjon. Ta paracet gjevnlig, og ta kontakt med lege hvis du ikke blir bedre eller blir verre.

Termin 9.februar med første frøet:)

nå er ikke 37,5 feber akkurat... om det er nermere 38 er det nok mer mild feber... men om du føler deg bedre kan den jo ha vært høyere men er nå på vei bort... så sikkert ikke noe å bekymre deg for :)

nå er ikke 37,5 feber akkurat... om det er nermere 38 er det nok mer mild feber... men om du føler deg bedre kan den jo ha vært høyere men er nå på vei bort... så sikkert ikke noe å bekymre deg for :)
Nei det er ikke feber. Men jeg tror hun mente at hun ikke hadde feber nå i og med at hun følte seg bedre. Jeg hadde ikke bekymret meg før feberen hadde vært over 39 i flere dager.

Hvilken land er du i?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Nei det er ikke feber. Men jeg tror hun mente at hun ikke hadde feber nå i og med at hun følte seg bedre. Jeg hadde ikke bekymret meg før feberen hadde vært over 39 i flere dager.

Er jo bra om hun føleg bedre:-) da er det vel mesy sansynli på vei til å gå over:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det går nok over av seg selv :) god bedring!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg målte ikke temperaturen de to første dagene. Men feberen er tydeligvis på vei ned, for nå målte jeg 37,1, så det er jo positivt selv om jeg fremdeles føler meg helt jævlig. Befinner meg for tiden i Tsjekkia, men er heldigvis hjemme om noen dager. Synd at ferien skulle bli ødelagt :-(

Så bra at du er bedre:) men kjipt med ferien.. Du kan jo høre med legen og å få skrive sykemelding tilbake i tid.

Back
Topp