Feber.....

LilleOoops

Forumet er livet
Eldste har fått feber,og hun NEKTER stikkpiller.
Det er flott asså [>:]

Satse på jeg klarer å lure i ho en paracet på et eller annet vis når hun evt våkner igjen dakar.
Bare så frustrerende at hun alltid skal bli extra syk når mannen er vekk,det slår ALDRI feil [:-]

Skal jaggu dra å kjøpe de der smelte tablettene,med banansmak.Da har man iallefall muligheten til å få bort febern,uten å krangle med ho.

(måtte bare guffe ut litt,hehe)

Ferber på storebror her og.. 40...

Her er flytende Ibux eneste som går inn uten skikkelig protest... Prøvde å veksle på Paracet nå for å kunne gi litt oftere enn det anbefalte på Ibuxen.. men det var ikke særlig poppulært..[&o]

Her har han fått en stygg hoste i tillegg...

Kjedelig når de små er syke..!! [:(]

Høres ut som våres har samma driten,for stygg hoste her også.
Nesten så jeg lurer på om det erbronkitt som begynner å snike seg innpå [:'(]

God bedring til tassen din,ekke mye morro.
Blir minst like sutrete som unga jeg,når dem er syke hehe [X(]

smeltetabelett er gull.. bland ut i litt eplejuce eller noe slikt 

ja tror det blir en tur til legen i morgen her iallefall.. greit å få noen til lytte og tatt en crp for å se om det er bakterielt eller virus.
Grusomt når de små er syke [&:]

God bedring til jenta di og! Satse på de blir kjapt friske igjen!!

ORIGINAL: mcae

smeltetabelett er gull.. bland ut i litt eplejuce eller noe slikt 

Ja,høre det skrytes fælt av de tablettene.Så må nok kjøpe de inn ja [:)]

ORIGINAL: Påatt

ja tror det blir en tur til legen i morgen her iallefall.. greit å få noen til lytte og tatt en crp for å se om det er bakterielt eller virus.

Har han hatt feber lenge?
Ja,det er ikke mye artig nei.Tar mye krefter på alle,og enhver gitt.
Får håpe hun sover natten igjennom,men jeg ligger nok på vak.

Ja,vi får krysse fingrene for rask bedring.

bruker flytende paracet---->mixtur....genialt, god smak, gikk ned på høykant her den ene gangen hun har fått

ORIGINAL: hero

bruker flytende paracet---->mixtur....genialt, god smak, gikk ned på høykant her den ene gangen hun har fått

Hører de fleste sier unga syns det smaker høgg,hehe.
Alt man skal plages med asså.
Alva Serine har gått fra å være alt spisende,til meget kresen,så er neimen ikke lett hehe.[X(]

uff ja [X(] Isabella har hatt feber siden fredag[&:].. og nå har Sebastian det og 39,2 og ikke akkurat i form... Heldige meg som har offshore samboer forrige og denne uken da[:(] men paracet er gull ja!

Usj, det er så trist når de små blir syke.. [X(]
Virker som ALLE har syke barn om dagen..

Masse god bedring til lille, skjønne Alva! [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

her kom feberen i går og hosten ble ille nå i kveld.

ORIGINAL: Mamsen til Bella

uff ja [X(] Isabella har hatt feber siden fredag[&:].. og nå har Sebastian det og 39,2 og ikke akkurat i form... Heldige meg som har offshore samboer forrige og denne uken da[:(] men paracet er gull ja!

Usjda,god bedring til begge....
Ja,er ikke det typisk da...Bare så man er heeelt sikker på at mor skal tømmes for energi,hehe.

Øsj,ja...Satse på det er bedre til i morgen da iallefall.

Uff, så kjedelig.. Men de smeltetbl er gull altså! Om hun nekter å ta dem, så stapp dem i en smurf-eske eller liknende, da pleier det å gå ned her [;)]

Øsj,ja...Satse på det er bedre til i morgen da iallefall.

ja håper det, vi får krysse fingrer for god bedring og en fin natt på oss alle!

hahahahaha, putte smeltetab i dropseske, genialt!! den skal jeg huske...:P Men ibuxmikstur er bedre på smak enn paracetmiksturen, men paracetmiksturen har forskjellige smaker, og etter å ha jobbet noen år på barneavd. har jeg lært meg at den med solbærsmak som regel slår best an;) bare spør på apoteket etter rett sort...
God bedring til alle de syke barna, stakkars små....snufs...

ORIGINAL: Ketalar

hahahahaha, putte smeltetab i dropseske, genialt!! den skal jeg huske...:P Men ibuxmikstur er bedre på smak enn paracetmiksturen, men paracetmiksturen har forskjellige smaker, og etter å ha jobbet noen år på barneavd. har jeg lært meg at den med solbærsmak som regel slår best an;) bare spør på apoteket etter rett sort...
God bedring til alle de syke barna, stakkars små....snufs...

Takk for tips,jeg får kjøpe inn et lager av det meste,satse på at noe av det funker,haha.

Vesla her vil heller aldri ha noe smertestillende. veldig frustrerende.

Stikkpiller måtte jeg bare gi opp, for jeg følte meg jo nesten som en overgriper sånn som hun holdt på [&o]
Flytende har jeg heller aldri fått mellomleppene hennes.

Men min søster som bor i NL hadde med seg smertestillende til gutten sin når de var her. Det var i pilleform, med peppermyntesmak, og så ut som sånn store tyggispakker. DET var heldigvis populært, så når hun er syk, så får hun lov å spise "tyggis".

Kanskje mannen din kan stikke innom et apotek i Sveits om han har tid, å se om de har et annet alternativ?
altidlente på generelt bor vel der, om ikke jeg husker feil, kanskje hun vet om noe?

ORIGINAL: Ruby Gloom

Vesla her vil heller aldri ha noe smertestillende. veldig frustrerende.

Stikkpiller måtte jeg bare gi opp, for jeg følte meg jo nesten som en overgriper sånn som hun holdt på [&o]
Flytende har jeg heller aldri fått mellomleppene hennes.

Men min søster som bor i NL hadde med seg smertestillende til gutten sin når de var her. Det var i pilleform, med peppermyntesmak, og så ut som sånn store tyggispakker. DET var heldigvis populært, så når hun er syk, så får hun lov å spise "tyggis".

Kanskje mannen din kan stikke innom et apotek i Sveits om han har tid, å se om de har et annet alternativ?
altidlente på generelt bor vel der, om ikke jeg husker feil, kanskje hun vet om noe?
Spørs om han rekker se,de er på kurs til langt utpå dagen [&:]

Back
Topp