feber ved 3 mnd, what to do??

Luddaliten

Glad i forumet
HEEEEI alle sammen, lenge siden jeg har skrevet noe. er ikke så ofte innom akkurat for øyeblikket...

MEN, sam hadde litt over 39 i feber igår. ringte legevakta og de sa gi paracet og se det ann. har deres hatt feber når de var så liten? hva gjorde dere? fikk vaksine på torsdag. kan reaksjonen komme 3 dager senere?? aner jo kkke hva det er.. litt ekkelt [&:]

gøy lese alle de nye trådene og bli litt oppdatert igjen!!! dere er så søte!!

Jeg fikk beskjed når Eirik fikk vaksinene sine, at hvis han fikk feber i løpet av de 4 neste dagene var det pga vaksinene. Så det er nok en reaksjon på de [:)]

skjønner....!!! da er det nok en reaksjon på den. tusen takk. HATER dette altså. SÅ vont se de sliter.. og det er nå jeg ser hvor rolig han er til vanlig. mye grining gitt.. [&:] stakkar!

jaaaaa! det er det jo pokker meg [&:] enn du, er du virkelig gravid igjen?!! GRATULERER!!! hvordan føles det??? 

hei.....markus hadde feber for en mnd.siden,hadde feber i 2 dager..hadde 39,2,ringte og legevakta, og de sa d ikke var farlig når de små hadde feber.....så lenge det var under 40,så vi ga paracet...
ikke no gøy,men lite man kan gjøre.....men det går over[:D]

Jeg fikk beskjed om at hvis de fikk feber 24 timer etter vaksinen, så var det ikke pga vaksine.. Alltid så forskjellig vi får beskjed om, håpløst!!![;)]

Back
Topp