Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ei på 7 mnd som har litt feber, greit nok. Men har også en 2.5 år som skulle ha vært i barnehagen. Spørsmålet er, kan jeg ta me litja med feber for å levere? De skal jo ikke ute med feber......
Jeg hadde gjort det. Feber er ikke farlig, men noen av infeksjonene som gir feber kan være det. Er jo ikke snakk om å være lenge ute for å leke osv men å levere storebror/søster i bhg. Finnes grenser for hvor hønemor man skal være og da.
[:)]Det er forskjell på å la barn leke/herje ute med feber og å levere en unge i barnehagen. Hadde ikke hatt noe problem med å ta med minsten på å levere nei.
Min har sovet ute med feber også han. Er jo litt forskjell også, er det 38 eller 40 i feber liksom...
Hadde ikke nølt med å ta henne med jeg i hvertfall:)
Jeg spurte på legekontoret ang det med å la barna sove ute med feber, jenta mi har hatt 38-39 i feber hele uka og sover så dårlig inne på dagtid. Lot henne sove inne i begynnelsen av uka, men tok henne til legen på onsdag. Fikk da til svar at det er ikke den friske luften i seg selv som er farlig, men heller det at de ved lek/herjing ute kan bli varme og svette og så begynne og fryse osv. Men hvis hun var ordentlig påkledt og lå godt og lunt i vogna og hadde jevnlig tilsyn, så var det ikke noe i veien for at hun kunne sove ute hvis hun var vant til det. Så å bli med ut en tur for å levere i b.hagen går sikkert fint, hvis hun ikke er så dårlig at hun rett og slett er sengeliggende. Vil jeg tro, da.