Feber uke 10+3

Mamma-til-3

Forelsket i forumet
Hei :-) fikk feber i går kveld og har nå vondt i korsryggen og nederst i magen og nedover lårene. Er dette farlig? Eller helt normalt når man er gravid. Pleier jo å få vondt i muskler og ledd når en har feber, men det har aldri vert sånn som dette før. Er jo så klart redd for å miste, så jeg kjenner at jeg blir litt stresset av disse smertene..

Jeg hadde feber for to dager siden, men var veldig tydelig at det kom i forbindelse med forkjølelse for min del! Feber er bare farlig hvis den blir veldig høy. Feber i svangerskap kommer nesten alltid av de samme tingene som utenfor svangerskap :-) Hvis smertene vedvarer ville jeg uansett ringt lege, jeg vet hvor lett det er å bekymre seg nå!! :-( God bedring! :love022Hilsen snufsenese her ;-)

Jeg hadde feber for to dager siden, men var veldig tydelig at det kom i forbindelse med forkjølelse for min del! Feber er bare farlig hvis den blir veldig høy. Feber i svangerskap kommer nesten alltid av de samme tingene som utenfor svangerskap :-) Hvis smertene vedvarer ville jeg uansett ringt lege, jeg vet hvor lett det er å bekymre seg nå!! :-( God bedring! :love022Hilsen snufsenese her ;-)

Takk:-) jeg er ikke så bekymret for feberen, mere for smertene. Men de kom sammen med feberen, og forsvant når jeg tok en paracet midt på dagen. Tror jeg ringer legen i morgen visst denne natten blir like vond som sist natt..

Hvis du har vondt i korsryggen og nederst i magen, så kan det være en urinveisinfeksjon.
Vanlig å få når man er gravid, men mange merker lite symptomer - ikke bra å gå ubehandlet.
Lever en urinprøve for sikkerhets skyld du :) Og god bedring!

Kan tyde på uvi.. (urinveisinfeksjon) hadde gått til lege for og fått tatt en u-stiks . . ( urinveisinfeksjon kan være vont nederst i magen og stråle bak I rygge-(( ønsker deg riktig god bedring.. Håper det går fort over... Kan hjelpe å drikke mye appelsin juce-)

Back
Topp