Feber termometer til baby...

pippen79

Glad i forumet
Noen som har noen tips/erfaring med termometer til baby? Tenkte det er greit å kjøpe inn før lllegutt kommer...

de du kan kjøpe på apoteket for å ta i ørene er ikke verdt det. hos oss målte de feil og de bruker laangtid...vi kjøpte sånn vanlig digitalt termometer (lurer på om det vi kjøpte var hakket mindre enn det til voksene) og sånne plastbeskyttere til å ta utenpå.. bruk det sammen med litt olje eller evvt en parafyme fri krem eks a krem så går det kjappest og mest korekt hvis du stapper dem opp bak.. jeg har ikke hjerte til det eller stikkpiller så det gjør mannfolket her.. nå er hu så stor at vi tar den under armen

ORIGINAL: Tinha

de du kan kjøpe på apoteket for å ta i ørene er ikke verdt det. hos oss målte de feil og de bruker laangtid...vi kjøpte sånn vanlig digitalt termometer (lurer på om det vi kjøpte var hakket mindre enn det til voksene) og sånne plastbeskyttere til å ta utenpå.. bruk det sammen med litt olje eller evvt en parafyme fri krem eks a krem så går det kjappest og mest korekt hvis du stapper dem opp bak.. jeg har ikke hjerte til det eller stikkpiller så det gjør mannfolket her.. nå er hu så stor at vi tar den under armen

Har også hørt at de øretermometerne ikke viser riktig temp...kjøpte dere det digitale på apoteket også eller?? Var på Apoek 1 i går og de hadde bare til voksne...

ja vi kjøpte det på apoteket, men er ikke sikker på om de var mindre eller til voksene.. men de er nokså så i tuppen, man skal jo ikke ha hele greia inn liksom. bare tuppen..

hva med termometersmokk?  vet ikke noe om den men syns det hørtes kjekt ut. hvis babyen tar smokk selvfølgelig

ORIGINAL: lusa

hva med termometersmokk?
  vet ikke noe om den men syns det hørtes kjekt ut. hvis babyen tar smokk selvfølgelig

Lurer jeg også på... Selv om jeg ser på vanlig digitalt febertermometer som det beste.

ORIGINAL: mej

ORIGINAL: lusa

hva med termometersmokk?
  vet ikke noe om den men syns det hørtes kjekt ut. hvis babyen tar smokk selvfølgelig

Lurer jeg også på... Selv om jeg ser på vanlig digitalt febertermometer som det beste.

Må bare tenke på at det er ikke alle barn som vil ha noe smokk når de har feber...
Kjipt å slite med å putte smokken i munnen da [8D]
Her blir det en vanlig til å putte bak.

jeg synest ikke den termometersmokken var noe særlig.... og jenta vår tar smokk... men stolte liksom aldri helt på den, så jeg kasta den[8|]

Vi har kjøpt Braun Termoscan 4520 (øretermomenter), den var best i test av termometer. Koster 599 på Elkjøp.

Jeg fikk med termosmokk da jeg kjøpte min vogn..
Har ikke prøvd den ut enda, eller hørt noe dårlig om den....

Så jeg kommer vel til å bruke den til jeg må kjøpe en vanlig termometer..

Back
Topp