feber og vondt i beinet.....

Bejb

Gift med forumet
Minsten min på 3 år har klaget over vondt i kneet siden fredag. to ganger har han skreket
da han har gått opp trapper. kan ikke se noe hevelse eller noe blåmerker der.
innimellom halter han,og klager mye på at han har vondt.

I går fikk han feber,og har det enda. var i fin form på dagen i dag.
men nå er feberen tilbake i 39,7.

sikkert ikke noe sammenheng. men hørt om noen som har hatt betennelse i beinet,og
da kan man få feber. prata med de på legekontoret.
siden han ikke var så syk så kunne de ikke ta han inn for de hadde fylt opp noen uker nå.

noen som har noe formening om hva det med beinet kan være?

Han lille min har akkurat det samme nå. Men han har ikke så høy feber, den varierer mellom 38 og 39. Klager også over vondt i beinet, og at han er sliten.

ORIGINAL: *Solstråle*

Han lille min har akkurat det samme nå. Men han har ikke så høy feber, den varierer mellom 38 og 39. Klager også over vondt i beinet, og at han er sliten.

vet du hva det kan være?

ORIGINAL: Bejb

vet du hva det kan være?

Jeg har ingen aning, men tenkte jeg skulle se det ann et par dager. Hvis han går med det i flere dager så går jeg til legen.

ORIGINAL: Bejb

vet du hva det kan være?

Jeg har ingen aning, men tenkte jeg skulle se det ann et par dager. Hvis han går med det i flere dager så går jeg til legen.

tror jeg tar med minsten på legevakta i morra å sjekker det....
er jo ikke mulig å få time hos legen hans med det første

ORIGINAL: lene78

influensa / forkjølelse - da får en jo vondt i kroppen og feber.

De er nok for små til å vite hvor smerten egentlig kommer fra - de kan si de har vondt i benet, ta seg på benet men egentlig kommer smerten fra noe helt annet.

han er ikke forkjølet eller har omgangsyken.
bare feber og vondt i beinet.
vet man har vondt i kroppen ved influensa,men beinet har han klaget på siden fredag. og grini når han har gått
opp trapper. sier det gjør vondt noen ganger når han belaster beinet lenge.

Dette er jo da 8 år siden...men husker dere hva dette var?

Back
Topp