feber og utslett

3barnsmor*30

Forumet er livet
ja det hra natalie..
hatt feber i hele går sikkert (målte ikke før på ettermiddagen....) og i hele dag. tok tempen akkurat nå, og den var på 38,6.
og i ettermiddag har hun blitt full av prikker på hele kroppen... virker ikke som de klør da..

men hun skal være hjemme med pappan i morgen i hverfall!

He he..sånn har det vært her også. ..4. barnesykdommen er virkelig i vinden om dagen[:D]
Omtrent alle barna rundt ett år i omgangskretsen har det nå[:D]
Ja ,ja..like greit å bli ferdig med den[:)]
God bedring til snuppa!

ja jeg heller litt mot den.. men passer ikke helt liksom.. men det er den som likner mest..

Ved den fjerde barnesykdommen er det vel først feber i noen dager og så utslett? Sånn var det hvert fall med snuppa [:)] Satser på at Natalie blir fort bedre [:D]

ORIGINAL: ASG

Ved den fjerde barnesykdommen er det vel først feber i noen dager og så utslett? Sånn var det hvert fall med snuppa [:)] Satser på at Natalie blir fort bedre [:D]

Thea hadde en dag med feber og utslettene kom samme dag!
Legen sa det var den 4.barnesykdommen ihvertfall[:D]
Er visst veldig individuellt hvordan den utarter seg!

Skulle akkurat til å spørre om noe lignende...
Bianca hadde feber natt til søndag, men ikke hatt siden, bare virket litt sliten og vært hysterisk om natten( lurer på om dette er av andre årsaker)
Så i dag da jeg hentet henne i bhg var hun full av røde prikker på bena og litt rundt. Hun hadde også veldig røde øyne i går + litt prikker i ansiktet...
Da er det kanskje vært den fjerde barnesykdommen?[:)]

ja min teori har også vært denne sykdommen..
hun har fortsatt prikker. men er i fin form. var i barnehagen i dag.
og vi fikk beskjed om at alle andre har hatt prikker på avdelinga der også...... men ingen andre har hatt feber.. men da er det jo mest sansynlig det alle har hatt

Back
Topp