Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hånd-fot-munnsykdom?
Jeg tenker hånd-fot-og munnsykdom.
Da er det væskefylte blemmer på/inni hender,føtter og rundt/inni munnen, men bare utslett ellers på kroppen.
Og det synes jeg det ser ut som det er hos dere nå.
Da ungene her har hatt det så har de heller ikke hatt mye på føttene. Ikke inni munnen heller. Bare rundt.Ja jeg tenkte på det. Men det er ingenting inni munnen eller på føttene... kun rundt munnen, hendene, rompesprekken og knærne
Hmm, går mye hos dere da med andre ord.Takk for svar.
Kan hende det er mfh da... visste ikke om det med flassing.
I bhg der jeg jobber har flere barn hatt slike prikker (men foreldrene har ikke oppdaget feber, så det er uvisst). Legen til ett barn sa vannkopper, men både foreldre og oss ansatte mente det ikke kunne stemme. Et annet barns lege sa virus. En av de voksne ble syke og legen sa virus. Hun ble veldig dårlig, kjempeslapp i ei hel uke. Hun flasset i hendene etterpå. Et annet barn flasset i hendene uten noe prikker eller annen sykdom.
Hmm, går mye hos dere da med andre ord.
Jeg synes sykdom er vanskelig jeg, når det er sånne diffuse tung som ikke ligner det ene eller andre.
Mye lettere med omgangssyken [emoji13]
Går jenta di i din bhg?
Mina hade heller ej i munnen men hænder føtter ansiktetJa jeg tenkte på det. Men det er ingenting inni munnen eller på føttene... kun rundt munnen, hendene, rompesprekken og knærne
Ja det kan nok være.Jeg vil jo kanskje tro alle har hatt hånd fot og munnsyke nå jeg da. Uten at legene har vært enige om det....
Hun går i barnehage - en annen enn den jeg jobber i og i en annen by.