Maria :D
April 2013s beautyqueen
Ungene her er skikkelig forkjøla og før de skulle legge seg hadde storesøster 40 i feber. Men hun var i god form, bare litt slapp så vi gav henne ikke noe paracet. Hun satt en stund å lekte med dukka si i senga før hun sovnet helt fint
Men så snakker jeg med mamma og hun mener jeg burde gitt henne paracet. Da vi var små skulle man visst gi når man hadde over 38,5 uansett.
Jeg blir ikke riktig klok av å google, noen sier man skal gi ved 39,5 andre sier man skal se almentilstanden ann.
Jeg har lite lyst til å vekke et sykt barn som sover godt, for å gi paracet, men jeg ble jo ganske bekymret nå. Jeg har tatt av henne dyna. Hva ville du gjort?
Jeg blir ikke riktig klok av å google, noen sier man skal gi ved 39,5 andre sier man skal se almentilstanden ann.
Jeg har lite lyst til å vekke et sykt barn som sover godt, for å gi paracet, men jeg ble jo ganske bekymret nå. Jeg har tatt av henne dyna. Hva ville du gjort?