Feber og magesmerter?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Tara våknet med feber idag, vet ikke hvor høy for den dumme øre måleren viste kun 35,5C og det stemmer jo ikke[>:] ikke er den gammel heller og vi har ikke den til å putte i rumpa lenger[8|]

Men ho var litt bedre etter litt panodil, spiste litt også, men nå er ho mye varmere igjen og bare klager på magesmerter og jeg får nesten ikke ta i ho[&o] har gitt mer panodil nå men enda ikke blitt bedre..ligger og halvsover på sofaen. Tror vi skal på legevakta om det ikke gir seg med magesmerter til i kveld...

Men er det noe i den duren som går eller kan det være blindtarmen? men da har de kanskje andre symptomer?

Siden det er feber OG magesmerter ville jeg ha kontaktet lege. God bedring til jenta[:)]

ORIGINAL: barn2

Siden det er feber OG magesmerter ville jeg ha kontaktet lege. God bedring til jenta[:)]

Ja vi må nok det...er så redd for blindtarmen[:o] håpe det bare er noe helt annet [:)]

Hvor gammel er hun..?
Trykk over der hvor blindtarmen er,og trekk hånda raskt til deg...skjønner du ?
Om hun skriker ut i smerte når du gjør det,så skal du få henne inn til legevakten fort som pokker,da er det blindtarmen nesten garantert..
Jeg har tatt den..

Datteren min på 1 måtte jeg hente i bhg denne uka pga. magesmerter/oppkast og 39,5 i feber. Så ja er noe som går og.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hvor gammel er hun..?
Om hun skriker ut i smerte når du gjør det,så skal du få henne inn til legevakten fort som pokker,da er det blindtarmen nesten garantert..
Jeg har tatt den..

Ho er bare 3 [:-] jeg får ikke røre magen[&o]

ORIGINAL: Lille_frosk

Datteren min på 1 måtte jeg hente i bhg denne uka pga. magesmerter/oppkast og 39,5 i feber. Så ja er noe som går og.

Ikke noe diare eller oppkast her nå..ho hadde spysjuka for litt over 2 uker siden..

ORIGINAL: Rebecca85

Hvor gammel er hun..?
Jeg har tatt den..

Kan du be henne peke på hvor hun har vondt liksom..?
Hvilken side på magen..?
Blindtarmen ligger på høyre side..

ORIGINAL: Rebecca85

Hvor gammel er hun..?
Jeg har tatt den..

Kan du be henne peke på hvor hun har vondt liksom..?
Hvilken side på magen..?
Blindtarmen ligger på høyre side..

Ho peker bare på magen og ved navlen..fikk klemme litt og ho sa det var vondt, men ho begynte ikke gråte.. Nå tør ikke jeg klemme så hardt da[8D]

Ho vil ikke ha mat og ikke sjokolade [:-] ho orker ikke reise seg opp noe særlig heller..bare ligger i sofaen og halvsover og små gråter av og til..

Nå har jeg bare min egen erfaring å se på da,og jeg trodde jeg skulle dø liksom..
Klarte ikke stå oppreist,såvidt gå og smerter fra helvete..

Mens en venninne bare hadde vondt i magen i flere dager og det ble gradvis verre...[X(]

Nå har jeg bare min egen erfaring å se på da,og jeg trodde jeg skulle dø liksom..
Klarte ikke stå oppreist,såvidt gå og smerter fra helvete..

Mens en venninne bare hadde vondt i magen i flere dager og det ble gradvis verre...[X(]

Hmm...da er det ikke lett å vite[:-]
Vi får se det an litt om ho har vondt i kveld også får vi ringe og høre hva de syns hvertfall[:)]

Ja det høres lurt ut..=)
God bedring til henne,og håper ikke det er blindtarmen !

Hvordan går det med jenta di?
Vår snuppe får bestandig så mye luft i magen når hun har feber. Tidligere i år hadde hun kjempe magesmerter og kastet opp, det viste seg å være en streptokokk-infeksjon i halsen[8|] Visstnok kan vanlige infeksjoner gi magesmerter hos barn.

Back
Topp