Feber og liten blødning

solstråla08

Forelsket i forumet
Jeg er 12 uker imorgen, var på sist ultralyd når eg var 10 uker. Hadde ikkje blødning da, men har blødd siden etter ultralyd. Det er gammelt blod, og holder som regel med truseinnlegg også kommer det på papiret etter dobesøk. Igår begynte eg med skikkelig hodepine, gått på paracet, men nå blei eg tom paracet og fekk feber. Mistenker at det er influensa, men hadde dere ringt legen pga blødning og feber? Uten magesmerter. Hadde blødning sist svangerskap og, så det bekymrer meg egentlig ikke så lenge det er gammelt blod.

Er du sikker på at blodet kommer fra skjeden? Kan det være UVI? Jeg ville kontaktet lege og undersøkt hva det kan være. Hvor høy feber er det snakk om?

Jeg ville kontaktet lege.. bedre med en gang for mye enn en gang for lite! :)
Blødde litt selv I uke 7, da ringte jeg legevakten, men det var ikke mye å få gjort så tidlig.. kanskje du kan få en ultralyd og berolige deg ihvertfall?? Vet hvor bekymra jeg ble selv da jeg blødde..
Klem :)

Ganske sikker på at det er fra skjeden, feber på 38,5. Så ikkje skyhøy akkurat.

Feberen kommer og går. Liker ikkje å snakke med legen, føler meg alltid over hysterisk. Men må uansett ta nye blodprøver imorgen, så kan nett høyre med dei på kontoret da..

Oppdatering: var hos legen idag. Tok nye svangerskapsprøver, og siden formen var elendig så tok dei en del ekstra prøver. 10 minutt etter timen, ringte legen og sa at crp'en min var veldig forhøyet, så blir ny ultralyd imorgo kl.9. Krysser fingrene for at alt står bra til...

Bra du gikk til legen for å sjekke det ut! Håper alt står bra til på uI morgen ♡

Åssen gikk det?

Håper alt sto bra til med den lille :)

Så bra:):):)

Alt stod bra til med den lille, hadde fremdeles litt blod i livmoren/halsen. Tok også en del blodprøver på sykehuset, og ultralyd av organ i magen og halsen. (Siden jeg har slitt over lengre tid og føler meg elendig.) Var hos fastlegen igjen på fredag, fikk da vite at jeg hadde skyhøyt stoffskifte. Så skal inn igjen å ta nye blodprøver om en uke, og inn igjen til fastlegen når han har fått svar på blodprøvene.

Back
Topp