Feber? Og kvalme

Hegel

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Er det flere som kjenner på den følelsen at når man blir kvalm, så får man også feber?
Jeg må opp i løpet av natta en annen gang å spise mat for å dempe kvalmen. Når jeg da står opp fryser jeg skikkelig, men kjenner jeg er varm i panna. Skikkelig feber følelse!! Flere som har det slik? Og, er dette normalt?

Har ikke kvalmen biten sammen med å fryse som du har, men temperaturen min er helt på tryne. Sitter med pledd og varmeflaske hjemme på sofaen og har iskalde hender og føtter, men kan være varm ellers. Jeg har begynt å sove med sokker på og om jeg er skikkelig kald tar jeg med varmeflaske.

Jeg har også hatt et glass vann på nattbordet med ingefær og sitron om kvalmen slår over meg.

Jeg har ikke kvalmen jeg heller, men innimellom får jeg skikkelig feberfølelse. Fryser innmari en periode, så svetter jeg nesten. Sitter også med ullpledd når jeg er hjemme og ullsjal når jeg er på jobb [emoji1] Er nok helt normalt med tanke på hva som skjer i kroppen. Den jobber jo på spreng [emoji5][emoji173]️

Har ikke kvalmen på natta, men hele dagen derimot.. men har også en feberfølelse i kroppen når jeg legger meg...

Har feberfølelse hver kveld, og innimellom også ellers på dagen. Kan fryse selv om det er 25 grader i stua

Back
Topp