Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Suna
Faktisk litt overrasket over at noen ser så lett på det med å sende barna i bhg etter feber...
Dette er likt for alle- 1 feberfri dag hjemme først!
Sånn er det bare, enkelt og greit.
Jeg håper virkelig at de andre foreldrene i gutten min sin bhg tenker som meg, for jeg har ikke lyst
at han skal blir smittet av noe fordi folk ikke er konsekvente..!
Faktisk litt overrasket over at noen ser så lett på det med å sende barna i bhg etter feber...
Dette er likt for alle- 1 feberfri dag hjemme først!
Sånn er det bare, enkelt og greit.
Jeg håper virkelig at de andre foreldrene i gutten min sin bhg tenker som meg, for jeg har ikke lyst
at han skal blir smittet av noe fordi folk ikke er konsekvente..!
ORIGINAL: Fridasinmamma
Men feber i seg selv er jo egenlig ikke smittsomt.. kommer jo ann på hvorfor de har feber..
Snuppa her feks er et feberbarn.. og hun har legeerklæring på at hun kan gå i barnehagen selv med feber.. så lenge allmenntilstanden er ok.
Men regelen er sånn.. en feberfri dag hjemme..
Neida, men som regel er det en grunn til at de har feber.
Det er kroppen sin måte å si fra på, at noe ikke er som det skal...
Og siden man ikek kan vite om barnet er smittsomt, så må man jo nesten ha en slik regel.
Skjønner hvis du har legeerklæring på feberen, men det er det ikke mange som har[;)]
Regelen er at barn skal være hjemme 1 feberfri dag.. dvs at hun ikke skal i barnehagen i morgen..
god bedring[;)]
Men feber i seg selv er jo egenlig ikke smittsomt.. kommer jo ann på hvorfor de har feber..
Snuppa her feks er et feberbarn.. og hun har legeerklæring på at hun kan gå i barnehagen selv med feber.. så lenge allmenntilstanden er ok.
Men regelen er sånn.. en feberfri dag hjemme..