Feber målere?

*Mama*

Gift med forumet
Noen som har Topcom sin febermåler som man måler på pannen?[8|]

Noen som har noen feber målere de annbefaler?

Jeg bruker bare slik man tar i rompa.
Har en slik man tar i øyre og, men føle ikke man får så nøyaktig resultat me den.

ORIGINAL: FruBente1886

Jeg bruker bare slik man tar i rompa.
Har en slik man tar i øyre og, men føle ikke man får så nøyaktig resultat me den.

Det jeg er litt redd for, at de ikke skal gi nøyaktig resultat. [&o] Men jenta mi blir så såret og skuffet vis jeg skal ta å måle feberen i rumpa. Hun blir ikke sint eller noe men virker som hun blir skikkelig såret. Hun får ikke vondt heller for jeg smører på med vaselin og hun ligger i ro, men hun er så lei seg i lang tid etterpå.[&o]

jeg har begge deler... bruker den i øret på meg selv, men føler meg brutal om jeg skal drive å trykke den så langt inn i øret på mini... og han har ikke noe imot den andre så da bruker jeg den så lenge...

Bruker rektal temp måler og er veldig fornøyd med det.. Har dårlig erfaring med øretermometer da det er SVÆRT vanskelig å få korrekt målinger.. Man MÅ holde rett vinkel ellers blir det feil, og med en unge som slettes ikke sitter i ro er ikke det så enkelt.. Da er det like greit med den i rompa, det tar maks 30 sek så er det gjort og da VET jeg at jeg har fått korrekt måling... Måler ALDRI under armen/i munnen da det er store feilmarginer med disse målingene også...

Back
Topp