Feber, kvalme og trøtthet

Desemberspire

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Hei dere :) som førstegangs gravid så er man jo litt ekstra bekymra. Jeg har den siste uken vært kvalm 24/7. Sliter med matlysten, er slapp og sliten og tilbringer stort sett dagene på sofaen. Jeg er også ekstremt trøtt, og kan sovne når som helst og hvor som helst. En tre timers dupp på sofaen er helt normalt. De siste dagene har jeg også hatt antydninger til feber, noe som gjør meg ekstra slapp og sliten. Er dette normale symptomer på graviditet (er 7+0 idag) eller er det grunn til bekymring?

Det høres helt normalt ut! :)

Jeg sliter med trøtthet, kvalm hvis det går mer enn fire timer mellom måltider. Febervarm og hodepine.
I tillegg sliter jeg veldig med pusten, skikkelig tungpusta og blir fort andpusten.

Hei dere :) som førstegangs gravid så er man jo litt ekstra bekymra. Jeg har den siste uken vært kvalm 24/7. Sliter med matlysten, er slapp og sliten og tilbringer stort sett dagene på sofaen. Jeg er også ekstremt trøtt, og kan sovne når som helst og hvor som helst. En tre timers dupp på sofaen er helt normalt. De siste dagene har jeg også hatt antydninger til feber, noe som gjør meg ekstra slapp og sliten. Er dette normale symptomer på graviditet (er 7+0 idag) eller er det grunn til bekymring?
Jeg har det akkurat som deg og jordmor sa det var helt normalt :)

Jeg er helt lik, i tillegg til hodepiner. Har kanskje ikke feber (har ikke målt), men varierer veldig om jeg er veldig varm eller veldig kald.

Høres helt normalt ut ja :) Jeg skulle ønske jeg kunne sove litt på sofaen innimellom også, men med en turbo på ett år så er jeg heldig om jeg får sove til halv sju på morgenen :-P

Jeg blir også forresten veldig fort varm. Å støvsuge stua føles ut som et maraton :-P

Samme her :) sover, er kvalm, kaster opp, orker ikke matlukt/matlaging, dårlig appetitt, humørsvigninger, lett på gråten osv.. Veldig gravid med andre ord :) vi prøver å se positivt på det som at lille frø trives og det skjer prosesser i magen som fører til denne kvalmen og dårlige formen min.
Godt å høre at jeg ikke er alene og at andre også har det "kjipt", selv om vi alle er glade for å være gravide :)

Back
Topp