hemmelignå
Glad i forumet
Gutten min var skikkelig umulig inatt som var, grein hele natta og jeg måtte sitte med ham på fanget oppetter veggen, for det ble verre når jeg la ham ned. Frykta det var ørebetennelse, for han hadde dobbeltsidig ørebetennelse for 3 uker siden. Så var til legen, men hun sa at han var ikke så veldig rød, kanskje begynnelsen på ørebetennelse men ikke noe store greier. Han har i tillegg hatt høy feber i hele dag, 39,8/39,5..
jeg vet han holder på å få et par tenner, og lurer på om noen har opplevd at de har fått så høy feber ved tannfrembrudd? Vet jo at tannpine også blir verre om man ligger flatt, så begynte å lure på om det var derfor han hadde så vondt.. men har ikke opplevd feber når han har fått tenner tidligere [8|]
jeg vet han holder på å få et par tenner, og lurer på om noen har opplevd at de har fått så høy feber ved tannfrembrudd? Vet jo at tannpine også blir verre om man ligger flatt, så begynte å lure på om det var derfor han hadde så vondt.. men har ikke opplevd feber når han har fått tenner tidligere [8|]