Feber i forbindelse med tannfrembrudd

mammaM88

Glad i forumet
Jaaa[:D] Endelig er første tann såvidt synlig, MEN stakkars lille har fått feber[:(]

Lurer på om deres små hadde veldig høy feber? Målte opptil 40 i går kveld, men allmenntilstanden er fin, våte bleier å spiser å drikker. Hvor lenge kan de ha feber i forbindelse med tenner??

Å holdt dere de inne å slik? Vi skal nemlig i 30årslag i kveld pluss dåp i morgen.. Svigermor skal passe men liker ikke å dra fra henne da hun er syk[:o]

di får ikke feber pga tenner , men kan få tenner pga feberen.. tannkjøttet blir mer "porøst" , letter for tenne å komme gjennom da[;)]

Nikolai har aldri hatt feber..
Ønsker masse god bedring til jenta di[;)]

ORIGINAL: Drømmeren

di får ikke feber pga tenner , men kan få tenner pga feberen.. tannkjøttet blir mer "porøst" , letter for tenne å komme gjennom da[;)]

Nikolai har aldri hatt feber..
Ønsker masse god bedring til jenta di[;)]

Har hørt så jeg og, men HS her sa de kunne få det AV tenna[8|] Anyways ikke gøy med syk snuppe[X(]

Vet ikke hvor lenge slik feber varer, kan jo være hu brygger på noe mer.Man må jo også se ann dagsformen, men feber og sånt blir gjerne verre utover dagen og kveld hvis de er syke.
Vi tar ikke med vesla ut hvis hun har feber, og tror ikke jeg ville tatt henne med i dåp hvis hun hadde hatt 40 i feber dagen før. Men nå hadde hu jo feber igår, hvordan er formen idag da?  

Jeg ville heller ikke tatt hun med ut da. Men det kommer jo også ann på dagsformen, og allmenntilstanden. Min lege sa også at de får ikke feber når de får tenner, men tenner når de har feber.
Jacob hadde 38.3 i feber i mai, jeg ga han en paracet og tok han med ut. Når vi dro var han i full fres, og som vanlig. Han lå i vogna å sov hele dagen, og feberen ble ikke så mye bedre.
Dro hjem, og dagen etter var feberen på 39,5. Han hadde luftveisinfeksjon som etterhvert utvilket seg til halsbetennelse og ørebetennelse. Nå sier ikke jeg at det er noe som kan skje hos dere, men at man bør være litt forsiktig når de har feber, for man vet aldri hva det kan utvikle seg til.

Masse god bedring, og håper hun slipper noe mer enn bare litt feber:)

Back
Topp