Feber hos barn

nemi.marselia

Forumet er livet
Har nå 2 febersyke barn, noe som ikke er vanlig. Mine har aldri hatt tempratur over 38,5 og nå har begge godt over 39
De er kun slapp og sutrete men ellers ser formen bra ut. Noe en bør følge med på?
De drikker godt heldigvis.
Godt magen ikke har begynt å vokse enda for hadde vært liten plass til 2 klengete jenter da [;)]

Så lenge de drikker bra så trenger du ikke bekymre deg før det har fått noen dager.. Etter 3 dager med samme høye feber bør du ringe lege i tilfelle infeksjon.. Er almenntilstanden dårlig bør du gi febernedsettende, men det er ikke nødvendig om de er i fin form..

God bedring til dem!! [:)]

Uff det er noe dritt når de små er syke.. Er formen DIN bedre da? Slitsomt å ta seg av sutrebarn om en selv er i dårlig form..

ORIGINAL: Froskegele

Uff det er noe dritt når de små er syke.. Er formen DIN bedre da? Slitsomt å ta seg av sutrebarn om en selv er i dårlig form..

Joda spyr ikke lengere men er kvalm enda og slapp
Men skal vel ikke klage for tror jeg endelig har gått opp i vekt

Høres ut som influensaen som går rundt nå.
Pass på at de drikker godt, og gi stikkpille 3 ganger pr døgn ( eller utfra vektklasse, men begge faller vel på 3pr døgn? )

Går nok over om noen dager, men veeeldig travelt [&:][>:]

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: Froskegele

Joda spyr ikke lengere men er kvalm enda og slapp
Men skal vel ikke klage for tror jeg endelig har gått opp i vekt

Det er jo bra, håper formen bedrer seg enda mer og du holder deg tipptopp resten av svangerskapet.. [:)]

Back
Topp