Feber hjelp

tamlin77

Glad i forumet
Nå blir det mye hjelp! herfra, men får ikke tak i helsestasjonen. Frøkna fikk vaksine igår og surver alvorlig idag. Ikke får hun sovet godt annet enn i armene mine, legger jeg henne ned så hylgriner hun og våkner. Så hun hadde feberøyne og tok tempen, var på 37,9 så ikke så mye. Men burde jeg gitt en paracet? Er så usikker her[&:]

Jeg ville nok gitt en paracet jeg. Jeg mener det er bedre de får slappet av litt, enn å slite seg helt ut.

ORIGINAL: anahen

Jeg ville nok gitt en paracet jeg. Jeg mener det er bedre de får slappet av litt, enn å slite seg helt ut.

Signerer denne![:)]

37.9 er jo nesten på grensa på baby feber da! For det starter jo på 38. Men ville gitt henne en paracett også sjekke tempen når du skifter bleier! vet ikke hvor gammel babyen din er, men babyer under 3 mnd skal ikke ha feber!! men hun er vell over 3 mnd siden hun har fått vaksine?

Hun er 3mnd idag[;)]
Lurer på om jeg skal gi henne en, så får jeg se an formen etterhvert.

ORIGINAL: MiniPuselabb

37.9 er jo nesten på grensa på baby feber da! For det starter jo på 38. Men ville gitt henne en paracett også sjekke tempen når du skifter bleier! vet ikke hvor gammel babyen din er, men babyer under 3 mnd skal ikke ha feber!! men hun er vell over 3 mnd siden hun har fått vaksine?

ORIGINAL: tamlin77

Hun er 3mnd idag[;)]
Lurer på om jeg skal gi henne en, så får jeg se an formen etterhvert.

ORIGINAL: MiniPuselabb

Gratulerer!! :) Bare ta tempen når du skifter bleier :) Om den blir veldig høy ville jeg dratt på legevakta :)

vanlig at de får feber etter vaksine [:)] om hun ikke er i form hadde jeg gitt en paracet. storesøster her fikk feber etter HVER vaksine..

Hun sovnet så tenkte jeg skulle vente til hun våknet igjen. Da hadde feberen økt til 38,9 så jeg ga en paracet. Meen etter 5 min så bæsjer hun[&:] Har ikke gjort det på flere dager, så måtte selvfølgelig det da. Så vet ikke hvor mye effekt den har. Men vil jo ikke gi en ny heller????

Back
Topp