feber etter vaksine

x1xmomita

Elsker forumet
Har noen av deres små fått Feber etter vaksinene ved 3 mnd kontrollen? småen her er på 3 dagen med Feber nå, ligger på mellom 38 og 38,6! super kjedelig å se at han ikke er i form, ikke spiser han så mye som før og han er generelt en helt annen liten baby!

Sofie fikk feber om natta som varte til litt utpå formiddagen neste dag.
38,1 på det meste. Ga henne en paracet supp 60mg og febern normaliserte seg fort.

Hvis det ikke går over kan du jo ringe helsestasjonen å informere om dette.... for tror de sa at det max skulle vare ett døgn...

ja jeg må ringe dem i morgen om det ikke går over i løpet av i dag! kan jo være noe annet også, men han har liksom bare feber og er ikke seg selv

ORIGINAL: momita

ja jeg må ringe dem i morgen om det ikke går over i løpet av i dag! kan jo være noe annet også, men han har liksom bare feber og er ikke seg selv

Det er ikke noe morro. Jeg likte svært dårlig den der feberen.. Selv om den ikke var høy så er det jo så ekkelt når de små er dårlig[:(][:(]
Vi vil jo beskytte dem for alt i verden ikke sant......

Det er jo bare å ta en tlf å høre iallefall [:)]

God bedring til dere iallefall[:)][:)][:)][:)] Og husk at de sier jo at hos små barn kan man ikke regne det som feber før den overstiger 38,9! [:)] (men jeg vet.... jeg klarer ikke tenke sånn selv!)

snuppa mi hadde feber samme dagen på kvelden. ga hu paracet og febern blei borte[;)]

ORIGINAL: *Sofies mamma*

ORIGINAL: momita

Det er ikke noe morro. Jeg likte svært dårlig den der feberen.. Selv om den ikke var høy så er det jo så ekkelt når de små er dårlig[:(][:(]
Vi vil jo beskytte dem for alt i verden ikke sant......

Det er jo bare å ta en tlf å høre iallefall [:)]

God bedring til dere iallefall[:)][:)][:)][:)] Og husk at de sier jo at hos små barn kan man ikke regne det som feber før den overstiger 38,9! [:)] (men jeg vet.... jeg klarer ikke tenke sånn selv!)

var ikke det de sa på HS til meg, dem sa at så lenge han bare hadde febre under 39 så var det ikek farlig, over 39 skulle jeg ringe lege! men han har jo en temp på rundt 37 til vanlig(sjekka når han var forkjølet) nå er han varm og slapp, og spiser dårlig, fikk seg en stikk pille nå, håper han kvokner til litt!

God bedringsklem til lille Kylling[:)]

ORIGINAL: *rebecca12januar08*

snuppa mi hadde feber samme dagen på kvelden. ga hu paracet og febern blei borte[;)]

Her også, 38,1.

God bedring til den lille!

Back
Topp