Feber etter vaksine

Kitty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Mini fikk vaksiner idag. 6-komponent og pneumokokker. Har fått disse 3 ganger før, og ikke reagert. Denne gangen gikk det under 3 timer så har han over 38.3 i feber :( veldig mammadalt, men ellers i ok form. Andre som har fått feber plutselig etter vaksiner? Dette er første gang vi har merket noe på mini :(
 
Min har fått feber etter alle vaksinene, tar bare et par timer også får han feber. Varer som regel ikke lengre enn noen timer, og han er i god form ellers. Det høres helt vanlig ut det du beskriver og er ikke farlig :) 38,3 er jo veldig lav feber, så det går seg nok raskt til.
 
Min har fått feber etter alle vaksinene, tar bare et par timer også får han feber. Varer som regel ikke lengre enn noen timer, og han er i god form ellers. Det høres helt vanlig ut det du beskriver og er ikke farlig :) 38,3 er jo veldig lav feber, så det går seg nok raskt til.
Den steg mer, og han fikk litt paracet som hjalp litt. Fikk ny dose etter 7 timer, og har visst heldigvis sovet av seg mesteparten. Håper det varer
 
Vi var nettopp å tok samme vaksine. Og ble advart at han kunne bli dårlig denne gangen selv om han ikke har vært dårlig på de tidligere vaksinene. Men vi fikk beskjed om ikke å gi paracet uten å kontakte legen. Men tror jo at man får ta paraceten uansett, men jeg ville ringt.
 
Vi var nettopp å tok samme vaksine. Og ble advart at han kunne bli dårlig denne gangen selv om han ikke har vært dårlig på de tidligere vaksinene. Men vi fikk beskjed om ikke å gi paracet uten å kontakte legen. Men tror jo at man får ta paraceten uansett, men jeg ville ringt.
Vi snakket med barnelegen igår :) Og idag er han på 38.0
 
Back
Topp