feber etter vaksine...

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
adine fikk 1 års vaksina i går, og i dag har ho feber... ho har aldri vært sjuk før så eg er litt usikker på om ho bør få gå ut eller ikke...ka mener dere?

målte ho ca 8.30 hadde da 37.6 (har normalt temperatur under 37 grader.)  og målte igjen no og den var 38.3...

ka mener dere med å gå ut eller bør ho være inne??

Lillemor har også feber etter vaksine i dag, men siden almenntilstanden hennes er bra ellers har vi planer om en tur ut i dag. Frisk luft er bare godt for dem tror nå jeg.

gjør som min mamma eg. Holder barna inne til de e feberfrie[:)]

Ved feber som følge av vaksine så ville jeg ikke nølt med å ta henne med ut en tur. Er jo annerledes om det er en forkjølelse eller influensa.

Her ble snuppa skikkelig dårlig av vaksinen. 39,5 i feber og hadde tydelig vondt. [:(]

Ho hadde 38.3 lenge i dag, så eg ga ho en paracet før ho kvilte og ho var i god form når ho stod opp igjen. Men i kveld hadde ho over 38 i feber igjen og det ene merket på låret etter sprøyta var blitt rødt og over dobbelt så stort som det var... er det normalt?

ORIGINAL: Orkidè

Ved feber som følge av vaksine så ville jeg ikke nølt med å ta henne med ut en tur. Er jo annerledes om det er en forkjølelse eller influensa.

Her ble snuppa skikkelig dårlig av vaksinen. 39,5 i feber og hadde tydelig vondt. [:(]

sign

Back
Topp