Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyen er sutrete om dagen. Siden han sutrer såpass tar jeg innimellom å sjekket tempen. Den ligger på 38 blank veldig ofte. Er det feber?
Han ligger vanligvis på 37,5.. Høy temp. Han er så sutrete fra før så vanskelig å se på almenntilstandenPr. Definisjon så er det feber. Har du målt tempen før når du har visst at han ikke har feber, for å sjekke hva normltemp er? De får jo fort litt høyere kroppstemp når de gråter mye.
Ja. Han er midt i spranget. Han blir ofte sånn av feber også. Hvis den ikke er for høy. Han er fin i formen ellers. Får se Ann til etter helgen. TakkJeg tenker at dersom det skulle vedvare, så kan du jo kontakte lege over helga for å sjekke evt virus. Ett par dager med litt feber er jo ikke noe farlig nå som de nærmer seg 6 mnd, så fremt almenntilstanden er fin. Men det er jo du som kjenner gutten din best g bet om noe er feil
Også, en ting er sutrete - en annen ting er slapp og sløv pga feber. Er og et utviklingssprang nå som kan gi mye sutring (en av de andre trådene her )
Får håpe dagene blir bedre snart
Takk som delte. Har sjekket han flere ganger for uvi. De gjør det hver gang på han. Har ikke hatt det foreløpig. Han har blitt forkjølet. Kan hende det var det han brygget på. Vi skal til legen ogsåHar en gutt som er født i august og han ligger på 37-37,5 vanlig. De første ukene hadde han nesten alltid 38 og var slapp. Tok det opp med hs og de gjorde ingen ting med det. Når han var 3 mnd så fikk han feber igjen og skikkelig stram urinlukt, hadde da alvorlig uvi og ble innlagt. Allmenntilstanden var hele tiden fin, for vi trodde han bare var en stille og rolig baby. Fikk så påvist nyre refluks som kan gi hyppige uvi. Så antagelig hadde han uvi helt fra starten av med tanke på slapphet, magesmerter og hele tiden høy temp.
Sier det ikke for å skremme, men av erfaring så er det alltid lurt å sjekke ut hos legen når så små har feber. Vi må alltid levere urinprøve nå hvis han har feber. Har nå hatt to infeksjoner.
Det finnes urinposer på apoteket som du kan feste på, også kan du bare levere urinprøve på labratoriet på legekontoret ditt. Da får man svar med engang ville bare dele, for kunne ønske vi ble tatt på alvor fra starten.
Det er det jeg tror. Han sikler og står i. Tydelig at han klør. Blir desperatSelv ligger jeg på 36-36,5 som normaltemp. Ikke veldig uvanlig å ha forhøyet/lavere normaltemp. Trenger ikke være febril, men det kan jo hende hvis han vanligvis ligger på 37. Kan jo ha sammenheng med tenner og
Så bra det ikke er uvi lykke til hos legen og god bedring. Har en selv som er skikkelig forkjøla nå, ikke noe gøy!Takk som delte. Har sjekket han flere ganger for uvi. De gjør det hver gang på han. Har ikke hatt det foreløpig. Han har blitt forkjølet. Kan hende det var det han brygget på. Vi skal til legen også
Uff stakkars liten. Min tygger og sikler også. Tror det skjer noe her også snartDet er det jeg tror. Han sikler og står i. Tydelig at han klør. Blir desperat