Feber - bør man ta Paracet?

Lilla86

Forumet er livet
Assistert-jentene
Jeg er sylte forkjøla om dagen, og har tidvis litt feber. Har hørt at høy feber ikke er bra for babyen, men hva med bare 38? Er det best å lide seg gjennom det eller ta Paracet?
 
Jeg er sylte forkjøla om dagen, og har tidvis litt feber. Har hørt at høy feber ikke er bra for babyen, men hva med bare 38? Er det best å lide seg gjennom det eller ta Paracet?

Paracet heller enn feber som gravid
 
Ta paracet om formen er dårlig. Du tjener ikke på å slite deg gjennom rett før fødsel. Ikke over 3 gram (6x500mg) og i mer enn 20 dager sammenhengende sa jordmor til meg..
 
Bare hyggelig. God bedring. [emoji4] Husk at hverken feber eller varme bad er bra for baby. Tok meg nok litt for varmt bad i helgen selv, og det ble skikkelig rabalder i magen [emoji28] (siste bad før fødsel liksom [emoji30])
 
Bare hyggelig. God bedring. [emoji4] Husk at hverken feber eller varme bad er bra for baby. Tok meg nok litt for varmt bad i helgen selv, og det ble skikkelig rabalder i magen [emoji28] (siste bad før fødsel liksom [emoji30])
Tusen takk❤️ Kjekt å vite. Vi har ikke badekar i dag, ellers ville jeg sikkert satt meg nedi i forsøk på å få varmen i meg:p Gleder meg til vi får det i huset vi skal flytte til.
 
Vil bare føye til noe jeg fikk vite på Ahus i dag. Jeg visste at baby ikke har godt av feber hos mor/ varme bad ol, men i dag sa legen at foster har en grad høyere enn oss, og derfor viktig at vi tar febernedsettende med en gang vi får feber. Ikke vent.. Altså har vi 38, har fostret en temperatur på 39 osv[emoji1303]
 
Back
Topp