Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sylte forkjøla om dagen, og har tidvis litt feber. Har hørt at høy feber ikke er bra for babyen, men hva med bare 38? Er det best å lide seg gjennom det eller ta Paracet?
Paracet heller enn feber som gravid
Takk for svar begge to Da skal jeg ta Paracet, så får jeg kanskje sove bedre i natt.Ta paracet om formen er dårlig. Du tjener ikke på å slite deg gjennom rett før fødsel. Ikke over 3 gram (6x500mg) og i mer enn 20 dager sammenhengende sa jordmor til meg..
Skulle si det samme som de andre.Takk for svar begge to Da skal jeg ta Paracet, så får jeg kanskje sove bedre i natt.
Tusen takkSkulle si det samme som de andre.
God bedring!
Tusen takk Kjekt å vite. Vi har ikke badekar i dag, ellers ville jeg sikkert satt meg nedi i forsøk på å få varmen i meg Gleder meg til vi får det i huset vi skal flytte til.Bare hyggelig. God bedring. [emoji4] Husk at hverken feber eller varme bad er bra for baby. Tok meg nok litt for varmt bad i helgen selv, og det ble skikkelig rabalder i magen [emoji28] (siste bad før fødsel liksom [emoji30])