Gollemor Forumet er livet VIP 1 Sep 2010 #1 Lillegull er kald og klam, selv om vi har god temp i huset, og han har god pysj på seg. 35,9 i temp. Klarer ikke sove, og er superurolig. Normalt?
Lillegull er kald og klam, selv om vi har god temp i huset, og han har god pysj på seg. 35,9 i temp. Klarer ikke sove, og er superurolig. Normalt?
Gollemor Forumet er livet VIP 1 Sep 2010 #3 ORIGINAL: Jadasåneida Ja, det går iallefall an å ha feber "feil vei"! mer eller mindre farlig? Noe vi bør være obs på?
ORIGINAL: Jadasåneida Ja, det går iallefall an å ha feber "feil vei"! mer eller mindre farlig? Noe vi bør være obs på?
Jadasåneidaså Forumet er livet 1 Sep 2010 #4 Nei det vet jeg ikke, farligere er den nok ikke. Ville ha passet på at den ikke raser fort opp andre veien. Med tanke på feberkramper. Jeg får gjerne feber "feil vei" når jeg er syk...
Nei det vet jeg ikke, farligere er den nok ikke. Ville ha passet på at den ikke raser fort opp andre veien. Med tanke på feberkramper. Jeg får gjerne feber "feil vei" når jeg er syk...