Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg spurte om jeg kunne feste det men det hadde jeg ikke «makt» tilKanskje man skulle pinnet denne striden sånn at også de som ikke kvalifiserer til skjult nå, men senere kan finne frem til gruppen etterhvert?
Kan legge inn link til tråden som kommentar til admins festede innlegg om skjult forum, og i våre viktigste tråderJa jeg spurte om jeg kunne feste det men det hadde jeg ikke «makt» til
SmartKan legge inn link til tråden som kommentar til admins festede innlegg om skjult forum, og i våre viktigste tråder
Hvem er det som har det da?Ja jeg spurte om jeg kunne feste det men det hadde jeg ikke «makt» til
Forumansvarlige :/Hvem er det som har det da?
Har sendt inn. Venter på svarHar også sendt pm og mener å oppfylle alle kravene men ikke fått. :/
Trykk på info, og så på start en samtale. Skikkelig knotete!Når jeg følger veiledningen for å sende PM, og trykker på navnet til tilgangsansvarlig, blir jeg sendt til den boksen hvor man kan poste på profilen (selv om det står i veiledningen at man skal trykke på navnet for å sende pm). Jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det?
Trykk på info, og så på start en samtale. Skikkelig knotete!
Vis vedlegget 329570