FB statuser

stoltmortil4

Gift med forumet
noen som har noen gode statuser på lager?

En venninne hadde denne i dag:
Sex er......som Nokia (connecting people) ...som Nike (just do it) ...som Pepsi (ask for more)...som Coca Cola (enjoy)...som Fanta (share the fun) ...som Tine (må ha det, bare må ha det) ...som VG (dagen er ikke helt den samme uten)...som Narvesen (har du lyst har du lov) ...som Mac ...Donalds (I'm ...............lovin it) ...som meg (for godt til å være sant ;)

To kuer satt i et tre og strikket vafler, da kom det enda en hest forbi, han hadde heller ikke sett traktoren....

Hvordan lære ungdom grammatikk: Et adjektiv er alle ord du kan sette "drit-" foran. Dritfin. Dritstygg. Dritbra. Et substantiv er et ord du kan sette "-jævel" bak. Kattjævel. Lærerjævel. Et verb (her må vi inn med kraftig språkbruk) er et ord du kan sette "inn i helvete" bak. Klø inn i helvete. Kjefte inn i helvete. Så nå har vi en dritbra måte å få ungjævlene til å lære inn i helvete med grammatikk.

8-åringen til sin mor: -Åss'n kom jeg til verden? - Gud sendte deg... -Sendte han deg også? -Jada. -Men bestemor og bestefar da? - Gud sendte dem også, svarte moren. -Sendte han foreldrene deres også?? -Ja, det gjorde han! -Så med andre ord, er det ingen i slekta som har pult på 200 år? -Ikke rart det er så mange gretne tryner!!!

Ha,ha,ha..nå lo jeg godt.[:)] Trengt det etter å ha vært en smule irriter og sinna inne på facebook i dag. Hvor jeg kjefta enkelt huden full. Så med litt god latter så ble jeg i mental likvekt igjen..[;)][:D]

Det er påvist at sjokolade har større innvirkning på produksjonen av
lykkehormoner enn sex. Noen mener man blir tjukk av sjokolade, men jeg
har flere ganger blitt tjukk av sex, så enda ein god grunn for å spise sjokolade :O)))

Når vi kvinnfolk venter på sex, er det som å vente på snø... Ikke vet vi hvor mange centimeter vi får og heller ikke hvor lenge den blir, men glatt blir det...

hahaha noen gode her ja[:D]

Back
Topp