FB status..

M3rl0t

Elsker forumet
"Et sted akkurat nå får en trailersjåfør kjeft fordi han er for sein med varene, mens han er ekstremt pissetrengt fordi han ikke har tid til stoppe og pisse, sulten fordi ingen steder er åpne nå, savner familien sin, mens han transporterer dine varer. Den tiden det tar deg å lese dette, sliter sjåfører verden over med å holde kjøre og hviletids - bestemmelsene. Kopier dette om du kjenner og setter pris på en sjåfør."

Flere enn meg som synes denne er en smule teit?

Jeg synes ALLE "kopier denne og sett som din status"-statuser er teite :p

Til og med de som går slik "om du er mamma til verdens nydeligste barn... bla bla bla... kopier dette .. bla bla..."  emoticon

Jeg kopierer nesten aldri slike kjedestatuser, uansett hvilken sak de støtter.. Syns det er en uting.. Verdens beste mor/far/søster/bror/ fandens oldemor osv..

Eneste jeg kopierer er de humoristiske variantene!
Jeg er sikkert kjip, men det hjelper ikke de med kreft eller adhd om jeg har en status om dem på FB heller tror jeg..

xD

Jeg synes de er litt småteite. Mange ulike mennesker har slike jobber. Jeg kunne sikkert skrevet en om kundesupportarbeidere også som må sitte på overtid og ta imot kjeft, som ikke kan gå på do midt i en samtale eller få kommet seg hjem pga dritne åpningstider... 

Back
Topp