Favorittvogn

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
Hva er din ultimate favorittvogn?

Og hvis du ikke hadde trengt å tenke på pris, hvilken vogn hadde du valgt da?

Min favorittvogn av dem jeg har hatt er Emmaljunga City Cross, med easywalker sky på en god andreplass (kun bagdelen). Om jeg kunne fått meg hva jeg vil, måtte det ha blitt en trehjuler med store hjul, romslig bagdel, god sportsdel, god kalesje, godt tilbehør osv :p Men har ikke lett etter det.

Simo Kombi <3 ingen over, ingen ved siden av... den vognen skal ALDRI selges, skal ha den som ett minne når jeg blir gammel...

Ut fra alt jeg har prøvd og vært borti med barnepass og tantebarn ol. Og hva jeg personlig selv ønsker den dagen jeg skal kjøpe sånt. Har jeg Emmaljunga Egde Duo som favoritt.
Mondial de lux er også veldig veldig min stil :) vil gjerne ha den, når den tid kommer :P

Babyjogger City Elite :)

Emmaljunga City Cross med City Bag :D Aboslutt beste vogna jeg har vært borti :)

Jobber i barnehage så har trillet en del vogner!

Hadde jeg hatt nok penger så hadde jeg kjøpt simo duo OG babyjogger city elite. Da har man alt man trenger♡

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Simo vogn m bag og emmaljunga city cross som sportsvogn.

Har to vogner vi er veldig fornøyd med. Den mest geniale må vel være den til bilsete, veslegutt slipper opp av bilsete og dermed får sove videre. Bilsete festes bare ned på trillen, og vips...vogn:D

Den andre vognen har merke jedo:)

Emmaljunga City Cross. Den har vi hatt helt fra nyfødt til 3 år, og har fungert supert hele veien :)

Har hatt tre vogner hittil og mest fornøyd med emmaljunga smart duo, lett vogn og stor bag. Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt en ny tfk joggster twist! :-)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Back
Topp