Favorittstilling?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har babyene deres noen favorittstilling?
Min ligger stadig på tvers, så jeg håper hun forstår at det er bedre å ligge i en annen stilling ved fødsel.
Godt det ennå er lenge til fødsel, men hun ligger sånn hver eneste dag nå. Jeg merker stadig at magen blir hard, og kjenner to klumper. Ser litt morsomt ut da, med to små "buler" som ligger ved siden av hverandre der nede. Lurer fælt på hvor hodet er, men kjenner oftes bevegelser på høyre side, så regner med at det er bena som ligger der. :-)

Dere som har baby i tverrleie; har de andre stillinger også, eller ligger de kun på tvers?
Min vil liksom ikke bytte stilling. :-)

Min bytter litt på med å ligge og sparke oppover eller nedover. Kjenner ofte spark ganske lang ned eller langt opp. Nesten aldri på sidene... Er 22+3 så han har vel fremdeles ganske god plass :)

Når jeg er på jobb kjenner og ser jeg stort sett spark oppe på høyre side. Men hun flytter nok på seg en del :)

Kjenner spark nederst og et stykke opp på venstre siden. Så tror han holder seg litt mot venstre :-) Men hvilken vei og sånt? Aner ikke,det kan jeg ikke kjenne enda.

Back
Topp