Favorittsparkestedet til babyen din?

Han har nesten bare sparka nede ved trusekanten på høyre side, men har kjent det på venstre side også de siste dagene :)

Sparker mest rett ved navlen og litt til høyre siden :) deilig å kjenne spark og har endelig begynt å glede meg over liv i magen :)

Føler spark nedover. Som at det plutselig skal komme ut en fot. Noen ganger treffer hun blæra og noen ganger som at endetarmen får seg en trykk. Men mest nedover altså. Håper ikke dette betyr at jeg får atter en setebaby? Hvor lenge holder de på å turne rundt sånn? De er jo ikke SÅ små lengre ;)

Min sparker litt overalt, mest nedover. Plutselig kommer det en spark mot blæra også og da skvetter jeg til som regel

I dag har det vært masse snart over navelen på høyre side og midt på navelen :p <3

Som regel mest på høyre side av navelen, men har også kjent ved skambenet en del ganger :)

Heldigvis ikke bare blæra lenger her :D
Det er nok fortsatt favorittstedet, men heldigvis mer variasjon nå om dagen :D

For det meste mellom symfysen og navlen. Trur h*n har god plass ennå, for det er fortsatt mitt sjeldent dei kjem over navlen og heilt opp i toppen av livmora :)

Favoritt sparkestedet her nå er endelig øverst på magen. Sparker litt rundt omkring men mest oppe :D så deilig :D

Er spark overalt for tiden :p skvetter av og til fordi det oppstår spark på rare steder jeg ikke er vant til :p haha

mest innover om dagen -.- gjør mammaen nervøs da det ikke kjennes like ofte

Mest spark på høyre side, selv om det sparker og rører seg alle steder:) men har begynt å presse og sparke oppi ribbena.. synes det er litt tidlig, for det er jo ikke akkurat bare behagelig og koselig.. hender seg jeg har netter hvor det er vanskelig å sovne.. men nyter å kjenne masse liv:)

Fortsatt litt overalt her, tror hun snur seg ganske ofte

Back
Topp