Favorittsjokkis!

Listen min er:

Marabou
Topp Ris
Melkerull
Kina
Kvikk lunch
Kinder Bueno
mmmmm
Krokanrull...

Bare elsker sjokolade, så lista er lang..men dette er noen av favorittene!!!!!!

Jeg elsker sjokolade og skulle gjerne spist det hver dag, men det er ikke så lurt... [:)]
Melkesjokolade, kindersjokolade, troika, japp, minde sjokolade.... ALT!!! [:D]

Cuba er en av mine favoritter - og jeg også savner banan-twisten..
Noen som kjenner til den sjokoladen som minner litt om hobby men som er formet som en banan med gult papir på?[8|]

Melkesjokolade og stratos som har ligget i kjøleskapet....[:D][:D][:D] Åsså hvit toblerone da,desverre selges den ikke i butikken men kjøpes hver gang det er mulig...[:D]

Elsker sjokolade, så lista mi er laaaang.....
Men kan ikke skrive opp hele lista da...
- melkesjokolade
- stratos
- troika
- caramellom
- toblerone

liker ikke mandelstand, og slikt med nøtter i...

ORIGINAL: careen

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Cuba er en av mine favoritter - og jeg også savner banan-twisten..
Noen som kjenner til den sjokoladen som minner litt om hobby men som er formet som en banan med gult papir på?[8|]

Banansjokolade? Den er kjempegod. De selger den på texaco og statoil stasjonene i nærheten av der jeg bor.

De hadde den i kantina på lærerskolen der jeg gikk.. ellers har jeg sett den på noen bensinstasjoner ja..
kjempegod!!

elsker toblerone og alle marsipangriser trukket med sjokolade.nam nam.liker nesten alle,men lite glad i mørk sjokolade.synes den blir for skarp i smak:)

JEG ELSKER SJOKOLADE

Det beste jeg vet er mørke/lyse/hvite kuler fra lindt med fyll inni namnam. Er så glad for deli de luca som har åpnet her jeg bor. Deilige peanøttsjokolader fra herseys.

Ellers elsker jeg japp/raider/stratos/lion/melkesjokolade/milky way/kindersjokolade/youguretten (tyske med jordbæryoghurt inni)/snickers/daim/smash/hvit twix/toblerone/anton berg med bringebær/disse små flaskene fra anton berg med malibu/malteser/m&m uten nøtter, men med peanøttkrem eller sjokolade/. Jeg elsker milka sjokolade med vaniljenougat og crisp. Og vahlrona og russisk sjokolade med luft.... og de man får til påske kanskje fra freia, sånn eggpakke med sjokoladeegg fylt med hvit sjokoladekrem. [:D] elsker sikkert ennå flere, men er redd lista blir for lang......

smash [;)] er egentlig mest gla i lakris jeg.. men smash er godt namnam[:D][:D]

Back
Topp