Hvor farlig er det egentlig ? Lillemor er ganske flat på høyresida, men ho snur seg bra mor venstre. Og når ho har sovna har jeg begynt å snu hodet hennes og da blir det der til ho våkner. Men bør jeg være enda mer aktiv på å stimulere venstresida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør dere det for å forebygge eller fordi hun har favorittside? Min har ingen favorittside og er rund i hodet, men sover best på siden. Og det blir jo mot meg i sengen om natten.Vi snur henne i senga hver uke. Altså annenhver uke med hode opp ved vårs og annenhver uke med hodet ned mot fotenden. Den uken ligger gjerne jeg også mot fotenden. Hun sover i bedside crib.![]()
Handler vel like mye om det skjeve hodet?Hs har sagt at vi skal stimulere venstresiden. Og vi gjør det aktivt. Men jeg bare lurer på hvorfor det er viktig, handler det mest om muskler i nakken?
Gjør dere det for å forebygge eller fordi hun har favorittside? Min har ingen favorittside og er rund i hodet, men sover best på siden. Og det blir jo mot meg i sengen om natten.
SkjønnerHun hadde favorittside. Kunne se det på at hun gnidde av hår på ene siden.
Hs anbefalte å bytte side innimellom før vi la merke til at hun hadde favorittside.. Hun har ikke vært skjev i hodet så vi har fortsatt bare for å forebygge.![]()
SkjønnerDet er så morsomt når de får den klassiske munkesveisen
Her har hun en "balled spot" midt i bakhodet!