Favorittserier på Netflix?

Har du ikke sett Downton Abbey anbefaler jeg den. "Gammel" serie, men jeg elsker den!
 
Hvilken sjanger liker du? :)

Vi holder på med Blacklist for tiden, liker den veldig godt!
 
Enig, kommer an på hvilken type serier du liker :)
 
Modern family kan anbefales på det sterkeste!
 
Har du ikke sett Downton Abbey anbefaler jeg den. "Gammel" serie, men jeg elsker den!
Begynte på den for en stund siden, men kom bare til episode to. Har hørt om flere som liker den veldig godt. Og liker "gamle" serier, så jeg får prøve igjen:)
 
Det er så mange gode serier. Bl.a. The killing, The Americans, How to get away with murder, Sons og Anarchy, Dexter, Shameless, Orange is the new Black, Brooklyn 9-9, Luke Cage, Jessica Jones, Californication er blandt noen av de jeg har likt [emoji5]
 
Jane the Virgin
Santa Clarita Diet
Crazy Ex-girlfriend
Jessica Jones (og diverse andre Marvel serier)
The 100
Designated Survivor

Og de mer klassiske (som de fleste kanskje har sett?):
Orange is the New Black
House of Cards
Modern Family
 
Det er så mange gode serier. Bl.a. The killing, The Americans, How to get away with murder, Sons og Anarchy, Dexter, Shameless, Orange is the new Black, Brooklyn 9-9, Luke Cage, Jessica Jones, Californication er blandt noen av de jeg har likt [emoji5]
Så på Luke Cage for ikke så lenge siden, håper det kommer mer ^^ hoppet så videre til The Arrow og the Flash [emoji14]
 
Jeg liker modern family, how i met your mother og elementary [emoji4]( håper det er skrevet riktig nå da [emoji85], hjernen funker ikke så godt på kvelden )
 
Homeland! Elsker den serien!❤️ Men ble plutselig usikker om det kanskje er Viaplay som har den
 
Liker Marco Polo (helt fantastisk!), Orphan Black, Daredevil og Jessica Jones blant annet :) Synes egentlig ikke Netflix har det beste utvalget, favorittene mine er hos HBO Nordic :)
 
Back
Topp