Favorittreisemål

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvilket reisemål er favoritt?

Og hvor drømmer du om å reise?
 
Jeg elsker New York og Lisboa, og ingenting slår Sunnmøre på en fin sommerdag [emoji7]
Jeg drømmer om å ta med familien til karibien, har lyst til Peru og Japan [emoji4] egentlig har jeg lyst overalt [emoji23]
 
Sidney. Men litt skeptisk då omtrent alt av flora og fauna prøver å drepe deg der borte [emoji14] New York, Cancun hadde og vore interessant.
Men enn så lenge er det kjekt å reise til Lidköping i Sverige med campingvogn på slep :D
 
Åhh har så lyst å dra til Mallorca igjen, syns det var så barnevennlig og det var så mye glutenfri mat der også .. Så æ skal dit igjen etterhvert
 
Skulle forresten ikke ligge under leker da [emoji85]
 
Beste turen jeg har hatt må være inca-trailen til Machu picchu i 2013, med Borneo på en sterk andreplass :) Nicaragua er også høyt oppe på lista. Der bodde jeg i tre måneder og hadde praksis da jeg tok førskolelærerutdannelsen ❤️

Drømmer om safari i Afrika, men det blir nok noen år til :) Maldivene hadde ikke vært feil det heller :p
Den største drømmen er vel å seile jorda rundt, men det blir nok med drømmen..
 
Beste turen jeg har hatt må være inca-trailen til Machu picchu i 2013, med Borneo på en sterk andreplass :) Nicaragua er også høyt oppe på lista. Der bodde jeg i tre måneder og hadde praksis da jeg tok førskolelærerutdannelsen [emoji173]️

Drømmer om safari i Afrika, men det blir nok noen år til :) Maldivene hadde ikke vært feil det heller [emoji14]
Den største drømmen er vel å seile jorda rundt, men det blir nok med drømmen..
Har ein kollega som var på sin tredje Tanzaniasafari i fjor haust :) opp på Kilimanjaro og greier. Såg veldig flott ut!
 
Har ein kollega som var på sin tredje Tanzaniasafari i fjor haust :) opp på Kilimanjaro og greier. Såg veldig flott ut!
Står nok over Kilimanjaro :p men safari har jeg hatt lyst til lenge! Men det har aldri passa sånn, og de vennene jeg reiste mye med før hadde vært. Men det får bli en familietur om 10 år eller noe:p håper bare det er flere elefanter igjen da ..
 
Elsker Italia[emoji173]️ Der har vi vært endel :)
Men beste turen jeg har vært på må være roadtripen i California i 2012.
Men drømmer om seiltur i karibien :) mannen var på det før min tid og snakker så varmt om den turen at vi må ta en tur sammen også så fort Live er stor nok til å være med :)
 
Har vært i Dubai og Abu Dhabi, det var ganske spesielt, drar gjerne dit igjen :) Vi skal ha oss en USA-tur når Bjørn blir litt større :)
 
Jeg drømmer om å reise til Karibiske havet [emoji4] har sett for mye på Pirates og the Carribean [emoji23]
Men mer reelt så ønsker jeg at vi kjøper en leilghet i syden når vi blir pensjonister [emoji1]
 
Elsker Italia[emoji173]️ Der har vi vært endel :)
Men beste turen jeg har vært på må være roadtripen i California i 2012.
Men drømmer om seiltur i karibien :) mannen var på det før min tid og snakker så varmt om den turen at vi må ta en tur sammen også så fort Live er stor nok til å være med :)
Drømmer også om å seile i karibien!! Både i egen båt, men også i leid katamaran med kaptein og kokk ombord :p
 
Ja hvor skal jeg starte? Først så elsker jeg øya jeg kommer fra, Vannøya i Troms [emoji173] Ellers er jeg veldig glad i USA, og har vært i New York, San Francisco, Las Vegas, Los Angeles og Florida, eeeelsker alle plassene. Og Las Vegas var epic!! Har og vært på cruise i Karibien, hvor vi blant annet var innom Aruba [emoji1]
Drømmer om Australia, Frankrike, Maldivene og Italia :)
 
Jeg elsker å reise på hytta til svigers på Stokkøya. Også har Danmark alltid vært en stor favoritt. Var der mye i barndommen. Var i Tønsberg i sommer og ble helt forelsket, så dit vil jeg igjen.
Drømmereisemål må være USA. Men har også veldig lyst til å dra til London, Island, Italia, Paris og mange flere steder. Har ikke vært så mange steder utenfor norden :p
 
Back
Topp