Favorittpupp

Luckie

Elsker forumet
Min baby har allerede en favorittpupp, og han er bare 2 uker Leser om 4-5 mnd gamle babyer som har det, men ikke når de er så små... er ikke det veldig tidlig...??

Han prøver å ta tak, men blir fryktelig frustrert så ender med at jeg må gi av favorittpuppen...har greid noen ganger å gi av den vanskelige når vi ligger.. men på natten er det helt umulig for han blir så utålmodig... får jo kjempe spreng og må pumpe 1-2 ganger...han spiser stort sett bare en pupp per måltid og er fornøyd.. legger godt på seg..
men noen med noen lure løsninger..? Prøvd tvillingstilling, men synes det er Veldig vanskelig å holde han sånn.. og han blir ganske frustrert da også...
 
Det er ikke veldig uvanlig nei, min skiftet favorittpupp jevnlig helt fra fødsel :p

Men det kan handle om ørsmå forskjeller som kanskje kan justeres. Er det mistanke om at babyen har en låsning? Prøvd tilbakelent amming? Jeg fikk best til tvillingstilling om jeg brukte ammepute husker jeg, da ble det lettere å holde. Prøvd å håndmelke litt før han legges til på ikke-favoritten?
 
Det er ikke veldig uvanlig nei, min skiftet favorittpupp jevnlig helt fra fødsel :p

Men det kan handle om ørsmå forskjeller som kanskje kan justeres. Er det mistanke om at babyen har en låsning? Prøvd tilbakelent amming? Jeg fikk best til tvillingstilling om jeg brukte ammepute husker jeg, da ble det lettere å holde. Prøvd å håndmelke litt før han legges til på ikke-favoritten?

Tenkte prøve tilbakelent amming... kanskej det kan funke... har ikke sjekket han for låsninger... men hadde en helt normal fødsel, og er kun når han skal ha den puppen jeg merker noe på han...
prøvd med ammepute også, men han er så liten så føler han ikke ligger noe bra likevel ikke lett dette...
Nå tok han nettopp puppen som ikke er favoritt faktisk ... etter litt strev... han stopper ofte opp og hoster og setter i halsen... så kanskje det rett og slett kommer for mye melk på den siden...
 
Tenkte prøve tilbakelent amming... kanskej det kan funke... har ikke sjekket han for låsninger... men hadde en helt normal fødsel, og er kun når han skal ha den puppen jeg merker noe på han...
prøvd med ammepute også, men han er så liten så føler han ikke ligger noe bra likevel ikke lett dette...
Nå tok han nettopp puppen som ikke er favoritt faktisk ... etter litt strev... han stopper ofte opp og hoster og setter i halsen... så kanskje det rett og slett kommer for mye melk på den siden...
Kanskje du har kraftig utdrivning på den siden? Kan prøve å få igang utdrivning på den siden og la første sprut komme i en klut eller noe, og så legge baby til? :)
 
Begge hadde samme favorittpupp fra dag en. Dårligere utdrivning fra den ene, samt at lillebror hadde låsning i nakken. Pumpet i flere mnd. Fikk først mat fra godpuppen, deretter ble han flasket med pumpemelk om han var mer sulten. Om ikke frøs jeg melken.
 
Jeg hadde en god og en mindre god pupp med begge, samme hver gang. Dårligere produksjon på den ene. Jeg prøvde å tilby den først, hjalp til så godt jeg kunne :)
 
Back
Topp