Favorittposisjon i magen?

Dalsfrua

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Som overskriften sier, har mageboeren noen favoritt?

Her ligger lillebror så og si hele tiden med rumpa ut på venstre side, trykker rumpa skikkelig ut :D
Ser jaggu ut som om det har blitt ett par strekkmerker der han har rumpa å :p

hodet ned, rygg på venstre side og sparker meg i ribbeina på høyre side :P

Motsatt her :P Rompa til høyre og sparker til venstre! Legen sa sist at det var mest vanlig at de sparker på høyre side, men lenge siden lillebror har gjort det hvertfall :)

Rumpa til høyre :p sparker overalt. Dytter gjerne over hoftene så jeg kjenner det på lårene hvis jeg sitter :p

Rompa på venstresiden her, sparker godt på høyresiden :p det har vært favorittstilling hele svangerskapet :-)

Hodet ned litt til venstre og ryggen på høyere side :)!

Haha, dei veit nok alt korleis dei vil ha det ;-p Tidligare likte han å krølle seg sammen heilt nedi bekkenet. Når han vart for stor for det, flytta han rompa ut. Så han ligg med hodet ned, og prøver å få større plass med å presse rompa mot ribbebeina ;-p

Oftest med rumpe/rygg på venstre side eller bakover og foter mot høyre side fra navel og ut mot ribbena.:) noen ganger trykker han seg langt oppunder ribbena på høyre side, men jeg er usikker på om dette er med beina eller rompa.

Her er nok favoritten med ryggen mot venstre, og en lang strekk nå og da som gjør at en sv fotene virkelig biler ut av magen, ellers er det mye romstering med hender, muligens en fekter i magen her...:p

Hodet er ned her, med rompa ut til høyre :) Ingen spark i ribbeina, men overalt ellers. Setter jeg meg ned i stresslessen på kvelden, så får jeg meg noen lusinger titt og ofte, og magen går i bølger :- P Blir nesten litt paranoid og skvetter, for vet liksom ikke helt hvor angrepet kommer neste gang:D

Ligger med hodet ned :-) ingen favorittstilling enda som jeg kan merke :-P nesten ingen spark i ribben heller men mye midt på magen ^^ og masse hikking som egentlig er veldig ekkelt for kjenner han dulter borti tarmen min noen ganger xP

Her har hun funnet favoritten! Og der har hun blitt siden uke 28. Hun ligger med hodet ned, ryggen/rumpe på venstre side, og sparker på høyre side, gjerne også opp mot ribbeina på høyre side :P Må nesten alltid ligge på venstre side ellers blir det ubehagelig når hun sparker når jeg ligger på høyre side.

Stort sett er rumpa ut til venstre (varierende høyde, men stort sett over navlen) og føttene opp til høyre, på eller rett under ribbeina ^-^

Bare jeg som ikke kjenner hva som er hva?:p Ligger som regel på høyresiden, sparkene har alltid hvert ca på midten. Lå med hodet ned sist sjekk og tror ikke hun har flyttet seg :)

Back
Topp