Favorittnavn

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Lyst å dele ditt favorittnavn? Gjerne både til gutt og jente ❤️
 
Theodor og Nova
Får sannsynligvis ikke brukt noen av de, for her er ikke mannen enig :arghh:
Mannen er ikke enig i jentenavnet jeg har hatt øverst på lista siden første kom i 2016, men det sa han først nå… :eek: Men er dette ei jente så skal jaggu jeg bestemme :p
 
Hihi så bra. Det er jo også sånt som man må liksom "smake" litt på. Theodor er forsåvidt på min liste også, men har flere jeg kjenner som heter det og da blir det litt merkelig
Ja ikke sant. Jeg kjenner ingen som heter theodor, annet enn min oldefar, så det blir oppkalling da :hilarious: :Heartblue (Hvis jeg får viljen min)
 
Ja ikke sant. Jeg kjenner ingen som heter theodor, annet enn min oldefar, så det blir oppkalling da :hilarious: :Heartblue (Hvis jeg får viljen min)
Så hyggelig med oppkalling! Storesøster er kalt opp etter begge sider, så må nesten finne noe liknende til nestemann også :Heartred
 
Så hyggelig med oppkalling! Storesøster er kalt opp etter begge sider, så må nesten finne noe liknende til nestemann også :Heartred
Det er kjempekoselig! :Heartred Nesten ingen i familien min er oppkalt etter noen, og vi har veldig få fine navn i slekta haha, men akkurat Theodor syntes jeg er kjempefint:Heartred
 
Back
Topp