Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er ikke enig i jentenavnet jeg har hatt øverst på lista siden første kom i 2016, men det sa han først nå… Men er dette ei jente så skal jaggu jeg bestemmeTheodor og Nova
Får sannsynligvis ikke brukt noen av de, for her er ikke mannen enig
Fine navn kanskje han varmer opp til å gi dem en sjans?Theodor og Nova
Får sannsynligvis ikke brukt noen av de, for her er ikke mannen enig
Prøver på det Har fått svigermor med på det, så hun kaller lillegutt i magen for TheodorFine navn kanskje han varmer opp til å gi dem en sjans?
Noelle er så fint, hadde det navnet på «jente-listen»Jakob og Noelle
Hihi så bra. Det er jo også sånt som man må liksom "smake" litt på. Theodor er forsåvidt på min liste også, men har flere jeg kjenner som heter det og da blir det litt merkeligPrøver på det Har fått svigermor med på det, så hun kaller lillegutt i magen for Theodor
Ja ikke sant. Jeg kjenner ingen som heter theodor, annet enn min oldefar, så det blir oppkalling da (Hvis jeg får viljen min)Hihi så bra. Det er jo også sånt som man må liksom "smake" litt på. Theodor er forsåvidt på min liste også, men har flere jeg kjenner som heter det og da blir det litt merkelig
Så hyggelig med oppkalling! Storesøster er kalt opp etter begge sider, så må nesten finne noe liknende til nestemann ogsåJa ikke sant. Jeg kjenner ingen som heter theodor, annet enn min oldefar, så det blir oppkalling da (Hvis jeg får viljen min)
Det er kjempekoselig! Nesten ingen i familien min er oppkalt etter noen, og vi har veldig få fine navn i slekta haha, men akkurat Theodor syntes jeg er kjempefintSå hyggelig med oppkalling! Storesøster er kalt opp etter begge sider, så må nesten finne noe liknende til nestemann også
Så fint!Lillegutt i magen skal hete Tidemann