Favorittnavn?

Ingen anelse. Synes navn plutselig blir så vanskelig når man skal velge! Men har veldig lyst til og ha Sofie som mellomnavn hvis det blir jente, oppkalt etter bestemoren min [emoji173]
 
Samboeren min og jeg er veldig enige om at det bli Mathilde hvis det blir en jente.[emoji178]

Gutt er vi usikkre på enda.. Han har veldig lyst på Frederik og jeg har litt mere lyst på Odin [emoji6]
 
Hvis det blir jente liker jeg veldig godt Ella, Lily og Emmeli [emoji5] guttenavn er så mye vanskeligere!! Men foreløpig så blir det kanskje Herman om det er gutt [emoji4] har ei som heter Sophia fra før [emoji177]
 
Vi har navnene klar, så lenge det passer til den babyen som kommer :)

Sebastian eller Olivia :Heartred
 
Vi hadde jente navn klart Ylva Synnøve (oppkalling).
Nå vet vi at vi får en gutt og der er vi ikke helt enige om navn. :) Han liker Lucas veldig godt. Jeg og liker det, men liker Emrik bedre noe ikke mannen gjør igjen. Har også vært inne på Liam og Sander. Vi blir vel enige til slutt ;)
 
Hadde veldig lyst å bruke Villas (sammen med noe annet) men mannen følte det ble negativt ladet. Har funnet opp noen nye navn, håper på at det glir gjennom. Men må se om det blir gutt eller jente da. Irriterer meg at et av de fineste jentenavnene - som jeg også har laget har jeg brukt på edderkoppen min og derfor vil ikke mannen bruke det om vi sku få jente... [emoji20] så håper det blir gutt [emoji13]
 
Her er navnelista fra sist [emoji1]

Jente: Ea, Elle, Adea, Emmeli, Madeline, Ane, Emmelin, Engelin

Gutt:Elvin, Olai, Sebastian, Oleander, Jonas

Min kar heter Marcus. Skulle egentlig hete Jonas men det passa han ikke når han kom ut [emoji1]

Men om det blir jente har vi nesten bestemt oss for Signe Synnøve etter min oldemor og hans bestemor :)

Åh vi snakker om Sigrid Synnøve etter hans oldemor og min farmor
 
Back
Topp