Favorittmiddag

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva er din favorittmiddag?

Norsk husmannskost! ❤
Elsker kjøttkaker :D
Er også veldig glad i lammefrikkasé, komler, fisk ++

Vanskelig å velge!

Hmmm kan ikke velge en

Mammas hjemmelagde pizza
Kjøttkaker, poteter, tyttebær og brunsaus
Gratinert pasta og kylling i hvit saus
Veldig glad i kyllingsalat også
Elsker svenske nakkekoteletter fra Max i Mat :p

• Liker
Reactions: EJ
  • Liker
Most? Når man tar gaffelen og krakker poteten med :p aner ikke hva det kalles på godt norsk jeg.

Eg seie most ;)
Eg ELSKAR laks med potet krakkat i saus :D
Og kjøttkakene til pappa! ❤️❤️

Eg seie most ;)
Eg ELSKAR laks med potet krakkat i saus :D
Og kjøttkakene til pappa! ❤️❤️
Okei, most :) på nordnorsk heter det krakket :D laks er en klar favoritt her, alltid elska laks. Før var det så eksklusivt at vi kun spiste det på 17. mai :p

• Liker
Okei, most :) på nordnorsk heter det krakket :D laks er en klar favoritt her, alltid elska laks. Før var det så eksklusivt at vi kun spiste det på 17. mai :p

Knorr har ein saus som heiter Lime & White Wine og den er såååå god til laks, potet og agurksalat ❤️❤️ImageUploadedByBV Forum1417910036.017453.jpg

fiskeboller i hjemmelaget hvit saus (uten mel smak elr klomper) med litt bacon, karri og rever gullerot! er favoritten min :)
men hjemmelaget elgkjøttkaker med variert tilbehør er nesten så godt at det deler førsteplass!

Noe med potet og saus :p elsker poteter krakket i saus haha :)
Haha, det gjør jeg også!!
Alltid når vi har potet middag må jeg knø en halv potet i kun saus før jeg sier meg mett :p

Jeg spiser nesten ikke poteter jeg. Spiser også lite ris og brød :o

Pinnekjøtt. Ha godt kunne ha spist det myyye oftere enn bare i jula.

Ellers gresk gyros

Pinnekjøtt. Ha godt kunne ha spist det myyye oftere enn bare i jula.

Ellers gresk gyros
Hadde lyst å skrive pinnekjøtt, kunne spist det myyyyyye oftere jeg også :D gud som jeg gleder meg til julaften nå! Nesten så jeg henter opp ene posen fra frysen og spiser den før :p

Hadde lyst å skrive pinnekjøtt, kunne spist det myyyyyye oftere jeg også :D gud som jeg gleder meg til julaften nå! Nesten så jeg henter opp ene posen fra frysen og spiser den før :p
Hahaha ja ikke sant! :p er jo sååå godt!!

Pinnekjøtt er nummer en!

Men jeg er skikkelig glad i en god biff også :D

Hahaha ja ikke sant! :p er jo sååå godt!!
Jaaaa! I år har jeg kjøpt inn pinnekjøttet, så slipper vi mammas lavbudsjett pinnekjøtt med bare bein og ikke noe kjøtt på :p

Back
Topp