Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri kveldsmat? Sen middag da?Frokost: Ferske rundstykker og godt pålegg. Når jeg er på ferie er det et absolutt must å avslutte frokosten med fersk frukt og croissant, muffins, wienerbrød eller noe i den sjangeren
Lunsj: En god salat
Middag: Veldig glad i sånne viltsteker som man får på fancy restauranter, men hjemme er det biff med fløtegratinerte poteter og rødvin som er det beste som finnes.
Dessert: Elsker stort sett alt av dessert og godteriJeg er en sånn som sjekker dessertbordet først for å justere hvor mye mat jeg spiser hvis det er buffet. Makroner er det det går mest av om dagen (ære være Rema 1000 for å selge dem billig). Også elsker jeg Pascals sjokolademoussekake med vaniljekrem.
Kvelds: Spiser aldri kveldsmat. Hvis jeg er sulten tar jeg som regel å kutter opp litt frukt/grønnsaker
Frokost: eggerøre og laks
Lunsj: kald pastasalat av et slag
Middag: biffstrimler, sopp, paprika, løk, ris og bernaise (eller cheeseburgertallerken)
Kvelds: ostesmørbrød med blomkålsuppe [emoji14]
r litt av den siste. Er det vanlig sammen Hehe, jeg vet faktisk ikke? Det var noe av det eneste jeg hadde lyst på når jeg var lita og syk, og det har liksom bare hengt igjen litt. Er spesielt godt om man tar litt hvitløkssmør eller krydder på ostesmørbrødetr litt av den siste. Er det vanlig sammen
?
Aldri kveldsmat? Sen middag da?middagen du nevner er jo himmelsk mmm
ikke smakt de Makronene jeg. De er gode altså?
![]()

Høres ikke godt utHehe, jeg vet faktisk ikke? Det var noe av det eneste jeg hadde lyst på når jeg var lita og syk, og det har liksom bare hengt igjen litt. Er spesielt godt om man tar litt hvitløkssmør eller krydder på ostesmørbrødetdyppe i suppen eller ta en bit også litt suppe
Må kjøpe de å smakeEkstremt sjelden. Kanskje jeg tar et knekkebrød, men stort sett frukt og grønt. Fått dilla på energikuler da, de tar toppen av ekstremt søtsug
Makronene er veldig gode, kan ikke måle seg med ferske fra Sebastien Bruno selvfølgelig men så er prisen langt hyggeligere også![]()
Smaken er som bakenHøres ikke godt utspiser begge deler men ikke sammen da
![]()
Er detSmaken er som bakendelt
![]()