Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommerHan liker ingentingbare spytter og spytter, grøsser og gremmer seg hver gang han får noe som ikke er grøt. Er så lei av det. Alle sier at det kommer, men nå er han 13 mnd og kan kun spise grøt liksom. Må ikke glemme smoothie da, det går ned på høykant om han får det, samme med de grøt posene..
Det som er irriterende er at han tar alt ut av munnen før han får smakt på det ordentlig.
Ja samme her!Ja pølse elsker hun! Glemte det for det har vi sjelden
Det kommereldste var vel 16 mnd før han spiste ting med konsistens. Ingen av mine spiste NOE før se var nærmere året. Skjønner frustrasjonen
Min erfaring er at det går fortere om man tar en og en smak av gangen for å tilvenne ja. Derfor har vi holdt oss til ett middagsglass til hun faktisk likte det før vi går videre. Men når hun spiser selv så får hun litt forskjellig - men da blir det jo litt mer frivillig å putte i munnen, blir litt anderledes.Så godt å hørehelsesøster ville jeg skulle gi han en teskje med middag (med bare en smak i eks potet eller kun gulrot) 5 ganger om dagen sånn at han ble vant til smaken, men er ikke lett når han ikke vil ha det inn i munnen engang.
Hehe her tok det et halvt år med beggeHer liker han kun middagsglass, til min store frustrasjon...! Prøver hver dag å tilby han biter av vår mat, men han bare rynker på nesen og kaster det på gulvet. Men men, det løsner vell om en stund, har vært sånn me all introduksjon av forskjellig fast føde - tok sikkert 2 mnd fra vi introduserte brød til han spiste en hel skive!