Favorittmammatruser?

Jeg føler de fleste blir for trange (44 og 46) og ikke går høyt nok i str for sånne som meg som trenger 46, så har endt opp med å kjøpe store vanlige truser i 48/50 fra Lindex

Om noen har tips til hvor de har store mammatruser (som går over magen) så rop ut! Ønsker meg 48 str.

Klær som klemmer er ikke populært i om dagen :D
anbefaler virkelig disse trusene
http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/431684/
Jeg er ganske stor, og har slete med å finne truser som ikke trykker på magen. Disse trusene er utrolig elastiske og man kjenner ikke at man har de på. Det er ikke gravidtruser, men funker veldig bra som det:)

Og hvordan er de i strl? Bruker S/M som oftest, men måtte opp i strl.42 på ei gravidbukse her (kun pga magen). :-)

Jeg ser du allerede har fått svar, men tenkte å nevne at jeg bruker minst large i bukser vanligvis, og trusene i str L holdt i massevis for meg. Jeg ville kjøpt en pakke og prøvd meg frem, og heller kjøpt større etterhvert når feks magen krever det.

De hjelper også med å holde gravidbukser på plass ;) mine er så store rundt magen, fordi lår og rumpe trenger stor str. Og disse trusene er perfekte til å skape en slags borrelås-effekt som holder buksene oppe. Hehe.

Jeg ser du allerede har fått svar, men tenkte å nevne at jeg bruker minst large i bukser vanligvis, og trusene i str L holdt i massevis for meg. Jeg ville kjøpt en pakke og prøvd meg frem, og heller kjøpt større etterhvert når feks magen krever det.

De hjelper også med å holde gravidbukser på plass ;) mine er så store rundt magen, fordi lår og rumpe trenger stor str. Og disse trusene er perfekte til å skape en slags borrelås-effekt som holder buksene oppe. Hehe.

Jo, men flere svar er fint :-) Skal kjøpe en pakke og prøve, ja. Er viktig at man ikke føler ubehag med undertøyet, hehe. Her er "problemet" omvendt - alle bukser blir 2 størrelser for store i lår og legger, men må opp pga magen, haha. Høye SF-mål også. Jaja :-) Satser på at trusa blir super!

Back
Topp