Favorittmammatruser?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har funnet ut at mine favoritter selges på Lindex (3 pk for 199).
Hvilke liker dere best? :)

Jeg føler de fleste blir for trange (44 og 46) og ikke går høyt nok i str for sånne som meg som trenger 46, så har endt opp med å kjøpe store vanlige truser i 48/50 fra Lindex

Om noen har tips til hvor de har store mammatruser (som går over magen) så rop ut! Ønsker meg 48 str.

Klær som klemmer er ikke populært i om dagen :D

Samme her :) Elsker de! Og sist jeg kjøpte var det 3 for 2. :)

Sambo synes ikke de var like sexy *ler*

Nei, det er kanskje ikke så sexy akkurat, men gode ;)

Var 3 pk også i tilbudet om 3 for 2? Så ikke sånn ut i nettbutikken. Må kanskje gå innom Lindex på vei hjem ;)

Jeg føler de fleste blir for trange (44 og 46) og ikke går høyt nok i str for sånne som meg som trenger 46, så har endt opp med å kjøpe store vanlige truser i 48/50 fra Lindex

Om noen har tips til hvor de har store mammatruser (som går over magen) så rop ut! Ønsker meg 48 str.

Klær som klemmer er ikke populært i om dagen :D

Jeg bruker vanligvis str 46, men de i 44/46 på Lindex er mer enn romslige.
De hadde de forresten i str 48/50 så jeg også :) De som går over magen altså! :)

Her brukes alt av truser og klær som før graviditet, utenom bukser. Og gravid strømpebukser, så jeg slipper å få stripen på magen av de vanlige.
Jeg har også brukt vanlige truser fram til nå, men liker ikke når de blir under magen liksom. Har et arr etter lap. fra i fjor der, så hater når ting gnisser seg inn i det arret :( ;) Ellers er det jo masse gensere og klær man fortsatt kan bruke. Jeg ryddet i klesskapet i helga og fjernet alt som er umulig å få på et hakk lenger opp i påvente av slankere tider til neste år :)

Nei, det er kanskje ikke så sexy akkurat, men gode ;)

Var 3 pk også i tilbudet om 3 for 2? Så ikke sånn ut i nettbutikken. Må kanskje gå innom Lindex på vei hjem ;)

Ja de 3 pk var hvertfall det der jeg var :-)

Ja de 3 pk var hvertfall det der jeg var :)
Jeg måtte jo bare gå innom på vei hjem og fikk 3 stk 3 pk for prisen av 2pk (9 truser for kr 398) :)

Og hvordan er de i strl? Bruker S/M som oftest, men måtte opp i strl.42 på ei gravidbukse her (kun pga magen). :)

Jeg bruker 46 i bukser til vanlig og de i 44/46 passer perfekt.
Disse trusene finnes i:
36/38 (S)
40/42 (M)
44/46 (L)
46/48 (XL)

Skulle tro de i str 40/42 ville passet best til deg :)

Forferdelig å ha på truse!!! Går mye uten!

Men skal prøve de fra Lindex.. Mannen bryr seg nok ikke, for han ser meg mer uten truse enn med. :) Hehe

Back
Topp