Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har funnet ut at mine favoritter selges på Lindex (3 pk for 199).
Hvilke liker dere best?![]()
Samme herElsker de! Og sist jeg kjøpte var det 3 for 2.
Sambo synes ikke de var like sexy *ler*
Jeg føler de fleste blir for trange (44 og 46) og ikke går høyt nok i str for sånne som meg som trenger 46, så har endt opp med å kjøpe store vanlige truser i 48/50 fra Lindex
Om noen har tips til hvor de har store mammatruser (som går over magen) så rop ut! Ønsker meg 48 str.
Klær som klemmer er ikke populært i om dagen![]()
Jeg har også brukt vanlige truser fram til nå, men liker ikke når de blir under magen liksom. Har et arr etter lap. fra i fjor der, så hater når ting gnisser seg inn i det arretHer brukes alt av truser og klær som før graviditet, utenom bukser. Og gravid strømpebukser, så jeg slipper å få stripen på magen av de vanlige.
Her måtte bh og bukser byttes ut. Ellers har jeg pakket vekk alt som ikke passer, men genser osv brukes endaHer brukes alt av truser og klær som før graviditet, utenom bukser. Og gravid strømpebukser, så jeg slipper å få stripen på magen av de vanlige.
Ja bh glemte jeg, haha. Det måtte jeg også bytte. Blitt litt for komfortabel med c-cup nå! Gruer meg nesten til de går ned til b igjenHer måtte bh og bukser byttes ut. Ellers har jeg pakket vekk alt som ikke passer, men genser osv brukes enda![]()
Nei, det er kanskje ikke så sexy akkurat, men gode
Var 3 pk også i tilbudet om 3 for 2? Så ikke sånn ut i nettbutikken. Må kanskje gå innom Lindex på vei hjem![]()
Jeg måtte jo bare gå innom på vei hjem og fikk 3 stk 3 pk for prisen av 2pk (9 truser for kr 398)Ja de 3 pk var hvertfall det der jeg var![]()
Jeg måtte jo bare gå innom på vei hjem og fikk 3 stk 3 pk for prisen av 2pk (9 truser for kr 398)![]()
Jeg måtte jo bare gå innom på vei hjem og fikk 3 stk 3 pk for prisen av 2pk (9 truser for kr 398)![]()
Er det truser for gravide? Står det på pakken?Jeg trenger sårt nye!
Elsker de Lindex trusene!!![]()
Og hvordan er de i strl? Bruker S/M som oftest, men måtte opp i strl.42 på ei gravidbukse her (kun pga magen).![]()
Er det truser for gravide? Står det på pakken?Jeg trenger sårt nye!
Kan liksom ikke gå på jobb uten truseForferdelig å ha på truse!!! Går mye uten!
Men skal prøve de fra Lindex.. Mannen bryr seg nok ikke, for han ser meg mer uten truse enn med.Hehe
Jeg bruker 46 i bukser til vanlig og de i 44/46 passer perfekt.
Disse trusene finnes i:
36/38 (S)
40/42 (M)
44/46 (L)
46/48 (XL)
Skulle tro de i str 40/42 ville passet best til deg![]()